Het zit zo. Gisteren deed ik mee met een actie op FB, je kon daar een gratis vakantie winnen. Heel leuk dacht ik en ik deed dus mee, ik kan dat wel even gebruiken momenteel. Maar goed, ik won dus de prijs en kreeg het gratis weekendje weg, ik was helemaal blij tot ik de voorwaarden kreeg. Het ging dus om een kampeer vakantie van 28/11 tm 1/10 en dan moest je wel je eigen caravan/tent/camper of wat dan ook zelf mee nemen. Wij hebben dat dus niet en uiteindelijk kunnen we zowieso dat weekend ook niet dus gaat het voor ons niet door. Als ik van te voren had geweten dat dit de voorwaardes waren had ik niet gereageerd maar ja dat wist ik dus niet van te voren. Nu vroeg ik me dus af wie ik blij kan maken met een gratis weekend kamperen. Het is dus voor 28 sep tm 1 oct voor 4 personen. Je mag kiezen uit een aantal parken van Ooststappen groep. ( exacte parken krijg je dan wel via de mail van me ) Wie kan ik hier blij mee maken ??
Zitten er wollen onderbroeken, geitenwollen sokken en een kacheltje in de prijs inbegrepen?? Lief van je om het hier aan te bieden, maar brrrrr in deze kou slaap ik liever niet in mn tentje dus ik laat it aan me oorbij gaan hihi
Ik weet niet hoe ver je er vandaan woont, maar misschien kun je er wel gaan zwemmen. Heb de aanbieding ook gezien en heb er even over nagedacht om er te gaan zwemmen, want volgens mij zit dat er wel bij inbegrepen.
Nou je kan kiezen uit zes verschillende parken en de dichtsbijzijnde is 1 uurtje rijden vanaf hier, het zou op zich wel een optie zijn maar als ik iemand kan blij maken met het hele weekendje dan doe ik dat liever Maar wel bedankt voor de tip