Ponypark slagharen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamavanjuul, 30 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wie is daar recentelijk geweest?

Ik lees zoveel verschillende verhalen....de een zegt dat het een oud zooitje is en de ander zegt dat het hartstikke leuk is.

Wij gaan trouwens 2 nachten, dus als iemand daar ervaring mee heeft?
    Kan ik me voorbereiden :p

2. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik vind het super leuk.. Vroeger zijn wij altijd met de hele Fam. Daar geweest..
    Het is geen luxe maar mijn kindjes vonden het helemaal geweldig en daar gaat het om ;)

3. lies276

lies276 Niet meer actief

Wij zijn er een lang weekend geweest en vonden het geweldig!
    Nu hadden wij wel zo'n "basic" huisje en dat was behoorlijk primitief, maar ach, we kwamen alleen maar in het huisje om te slapen, dus dat kon ons niet storen:).
    Het park zelf was erg leuk. De kinderen willen er héééél graag nog eens heen!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik hoef ook geen luxe...we gaan er puur voor de kinderen naar toe. Zo hebben ze toch nog het idee wat we op vakantie zijn geweest ;)

5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben er vorige week geweest.

als eerste het park qua huisjes kan ik helemaal niks over zeggen. Maar het pretpark zelf: ik zet er even met hoofdletters bij dat dit mijn PERSOONLIJKE mening is....dus niemand hoeft zich hierbij aangevallen te voelen. Ik vond het een grote verschrikking....echt noooooit meer. Heel veel attracties zijn flauw wat betreft lengteeisem. Iedereen gaat roepen dat dit voor de veiligheid is maar bij de efteling en disneyland mag mijn zoontje van 1,5 wel in soortgelijke attracties. Dat vonden wij dus al een groot min punt.

verder vond ik (en ja dit is dus mijm ervaring,misschien ben ik wel een kaktrut) dat er een bepaald slag mensen komt en dat dat en bepaald sfeertje gaf op het park. Kreeg spontaan de neiging om een heel andere kledingstijl aan te gaan meten, kettingroker te worden en mn vocabulaire met 1000 scheldwoorden aan te gaan vullen.

De kinderen vonden het overigens leuk alleen wad zoontje een paar keer teleurgesteld dat hij niet meemocht.

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ben een keer in het park geweest en dat was eigenlijk een keer teveel.... Vond het helemaal niks, inderdaad oud, simpel, en kreeg het gevoel op een heel amateuristisch park te lopen.

Daarentegen ken ik ook mensen die het geweldig vinden en jaarlijks met veel plezier gaan...
    Mij krijg je er met geen stok meer naartoe..

7. lies276

lies276 Niet meer actief

Dit herken ik eigenlijk niet (en nee, ik vloek nooit, rook niet en heb volgens mij een vrij "normale"kledingstijl). Misschien ligt het aan het tijdstip dat je er bent??? (wij waren er in de voorvakantie van het zuiden) Ik hoor nl ook vaak dat er veel Duitsers zijn, maar die heb ik toen niet gezien/ gehoord.

Wat betreft de lengte eisen: dat klopt idd wel. Voor echte kleintjes is het park misschien wat minder geschikt. Vanaf 2,5/ 3 jaar vind ik er genoeg te beleven.
    Mijn zoon vond dat parcour met die paardjes op rails echt ge-wel-dig. Toen wij er waren, was het helemaal niet druk, dus daar zat hij úúúúren op (telkens op een ander kleur paardje)
    Bovendien vind ik dat het park er keurig uitziet (jááááren geleden was het idd echt zo'n aftands park). Overal nette hekjes en nette perkjes.
    Wij gaan er zeker nog eens naar terug!

8. Elliz

Elliz Lid

6 aug 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    I ♡ Slagharen.
    De huisjes worden stukje bij beetje gesloopt en nieuwe gebouwd. Het is niet zoals de efteling dat je er de hele dag kunt rondlopen want slagharen is maar 1 recht stuk, maar met een huisje vond ik dat zelf altijd ideaal.
    Ik ben er van mn 3e/4e tot mn 12e sowieso 1 keer per jaar geweest op vakantie (vader wilde nooit ver weg ;) ) en sinds mn 12e ga ik eigenlijk 1 keer per jaar wel een dagje erheen.

Ik heb er ook geslapen toen er brand was bij 1 van de huisjes (ik treed verder niet in details vanwege herkenning).

Het echt storende is dat het personeel overal iets anders aan heeft en je merkt dat de horeca punten niet van slagharen zelf zijn maar externe partijen.

9. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik ben er een paar weken geleden voor het eerst geweest. Ik zal ook nooit meer gaan. Loopt echt een bepaald soort volk rond ja.. Meer vreetschuren als attractie's. En naast het entree wat je betaald, staan er veel standjes ook enzo waar je nog voor moet betalen. Het ligt er dik bovenop dat ze graag hebben dat je je portemonnee opentrekt.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat is ook onze ervaring, plus dat het ronduit smerig was en op veel plekken stonk. En de kids vonden het niks.
    Wij noemen het sindsdien pauperpark slagharen.

11. Dat wat hierboven staat, doet mij meer aan Wunderland Kalkar denken :D In Slagharen hebben wij deze ervaring helemaal niet.. Het is inderdaad geen Efteling, maar onze zoon heeft zich er prima vermaakt. En als ik dat blije gezichtje zie, ben ik ook blij! :)

12. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik kwam vroeger regelmatig in Slagharen (hoef dan ook maar een half uurtje te rijden om er te komen), maar ik vind het een leuk park. Nee, het is geen Efteling, maar dat is dan ook wel weer te merken aan de prijs :p

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, nou ik ben heel nieuwsgierig, want hier zijn de meningen dus ook verdeeld.

Dat het geen efteling is, weten we, dat zien we wel aan de prijs :p
    En het gaat er om dat de kinderen zich vermaken natuurlijk....

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Prima park hoor! Ben er al meerdere keren geweest en hoop over enkele weken weer een daagje te gaan, voor maar €3,50 pp :D Hoop dat mn kleine meid het ook een beetje leuk vind!

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    voor kinderen is het een leuk park. die zijn gauw tevreden. voor de volwassenen tjah die zien nou eenmaal meer mankementen. die zag ik toen ik daar als klein meisje kwam niet maar nu dus wel. maar ach als de kids tevreden zijn is hetgoed hoor.

16. tuc

tuc Niet meer actief

whahaha

ja ik wist van te voren ook wel dat ik de efteling niet moest verwachten, maar er is een heeeeeel groot verschil tussen de efteling en slagharen hoor. Daar zitten heel veel prima parken tussen. Mij krijg je er iig niet meer naar toe.

17. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Ben het hiermee eens ook kwa mensen inderdaad :)

Mijn zoontje is 2,5 nou het arme kind kon bijna nergens in, zijn zusjes maakten lol en hij moest in de wandelwagen blijven. Uiteindelijk waren er maar ongeveer 5 attracties waar hij in mocht :( Ik ga daar ook niet meer heen heb veel liever de Efteling :)

18. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Wij zijn er 2 weken geleden geweest. En zijn na 2 uur in het park doorgereden naar plopsacoevorden. Ook besloten om NOOIT meer naar slagharen te gaan. Maar goed wij zijn ook wel heel verwend met pretparken want we gaan regelmatig naar disney, moviepark en plopsaland. Dus misschien als je weinig in pretparken komt dat je het wel helemaal leuk vind.

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wij zijn in juni naar Pony Park Slagharen geweest en dan in zo'n stacaravan. Voor ons meer dan 2 uur rijden was echt heel ver. Leuk park voor kinderen maar omdat het zo ver rijden is gaan we liever naar de Efteling (dus je ziet ons daar niet meer) al is dat ook een uur rijden voor ons maar wel dichterbij.

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oké, we zitten er nu vanaf vrijdag en gaan vanmiddag weer naar huis.

Mijn mening:
    Het park is leuk voor de categorie vanaf 6 jaar denk ik zo.
    Onze dochter van 3, 98 cm, mag bijna nergens in. Scheelt dat ze het ook niet durft ;)
    Onze dochter van bijna 6, 118 cm, mag in meer en vindt het ook hartstikke leuk en spannend.
    Vrijdag zijn we van 13 tot 16.30 in het park geweest, dus we hebben ons prima vermaakt.

Maar het is wel een type mens wat hier komt,.... Las ergens type tokkie...nou dat klopt wel aardig!

Het eten is hier bar slecht en duur!

De sta caravan is oud, maar schoon!
    De slaapkamers zijn klein, maar het leef gedeelte prima te doen.
    Die plastic matrassen zijn echt een ramp.... Maar voor 2 nachten zet ik me er wel overheen.

Gister zijn we buiten het park op pad gegaan en vandaag gaan we nog een rondje maken. Dat wilde de oudste graag.

Dus het cliché: als de kinderen zich vermaken, vermaken de ouders zich ook wel gaat hier wel op!

Deel Deze Pagina