Je moet een bestelaccount aanmaken en vervolgens bestel je de gratis buikband ook zonder verzendkosten! http://www.vsmpuurmama.nl/artikelen/4/284/roze-vsm-puur-mama-buikband
Nee je hoeft niet iets erbij te bestellen heb ik ook zo gedaan. Op de eind rekening staat dan 0,oo te betalen.
Ik heb hem wel aangevraagt hij ziet er erg leuk uit en ach het is gratis,toch Het is allemaal al duur genoeg
toch heb ik hem besteld zonder iets erbij te kopen ook al staat dat er niet zo doen ze het wel dan staat er op je rekening 0,00 te betalen.Gewoon doen is gratis leuk toch?
Verzendadres Monique xxxxx xxxxx DRACHTEN Verzendmethode Vast tarief (Verzendkosten) Artikelen 1 x Roze VSM puur Mama Buikband 0,00 Factuurinformatie Factuuradres Monique xxxxxx xxxxx DRACHTEN Betaalwijze Gratis Sub-Totaal: 0,00 Vast tarief (Verzendkosten): 0,00 Totaal: 0,00 zo ziet de factuur eruit als je het ingevult hebt , ik heb wat persoonlijke informatie weggelaten of vervangen met xxxjes , jullie hoeven niet alles van me te weten
Heb ik ook gedaan, nu maar afwachten of er binnenkort een pakje voor mij komt.... Ben gek op gratis! Groetjes Miep
hallo Ik heb hem ook besteld dat was gisteren of eergisteren en heb hem vanochtend op de bus gekregen. EEn leuke felroze buikband heb hem gelijk in gebruik genomen haha
Ik heb hem ook besteld. Wel jammer dat je na de tijd altijd wordt lastig gevallen met allerlei aanbiedingen van allerlei bedrijven, ze verkopen gewoon je gegevens door. Maja wat wil je het is gratis....
Ja kreeg hem zelf afgelopen zaterdag in de brievenbus cool! zuurstokroze ding Ik heb hem nog lang niet nodig maar heb hem maar alvast hahaha