ik heb via marktplaats een website tegen gekomen , dat ze baby artiekelen verkopen tegen zeer lage prijzen . nou ben ik van plan om van daar bloom fresco loft stoel te kopen voor 199,95euro , het is wel goedkoper dan de winkel, maar ben beetje bang , dat het allemaal niet waar is, en dat ze mensen oplichting. wat vinden jullie er van? graag wil ik julie meningen weten. en dat is hun site. Babystarz - www.123website.nl/babystarz groetjes, laila
Ik heb de site even bekeken (ken de site overigens nog niet). Maar ik zie nergens iets staan over leveringsvoorwaarden, garantiebepalingen, BTW nummers of een KVK nummer.... Ik zou hier dus niet zomaar iets gaan bestellen
vind het wel een beetje aparte site, je moet haar dan mailen om te bestellen zie ik en ik zie nergens een kvk-nummer ofzo
Ik zie trouwens ook dat ze linkjes heeft geplaatst van producten die dan uitkomen op babypark.nl Lijkt me ook niet volgens de regels....als dit wel zomaar kan ben ik even abuis.
Ik kan zelfs geen normaal adres vinden van de winkel en ze maakt gebruik van een hotmail emailadres. Je weet dus niet bij wie je wat besteld. Als je zulke dure spullen verkoopt kan je toch ook wel 10 euro uitgeven voor een eigen domeinnaam. Je zou wel kunnen mailen en kunnen vragen waar ze zit en als dat dichtbij is het op gaan halen en dan pas betalen. Zou in ieder geval niet iets bij deze winkel kopen wat per post verstuurd moet worden.
Krijg nu net een reactie terug... Geachte desiree, op dit moment heb ik nog geen kvk handel nummer, wel heb ik nog een webshop en een internetsite ik verkoop namelijk ook babyborn kleding met dit bedrijfje heb ik wel een kvk handel nummer voor deze webshop gebeurd dat pas als ik een winkelpand heb zodat ook bestelling kunnen worden opgehaalt. KvK 27365953 is van mijn babybornshop met vriendelijke groet, babystarz
Dat kvk nummer is van BabyBornmode.nl - Voor de leukste poppenkleertjes! maar die vrouw daarvan heet Wilma emailadres van die goedkope babyspullen is naar ene mandy?
ik zou het niet vertrouwen ze had voor dr 'webshop' toch een wat professionelere emailadres kunnen verzinnen? hihi
Het klinkt te mooi om waar te zijn! En ik vind het verdacht dat ze geen kvk nummer heeft, dat ze een vaag hotmailadres gebruikt, etc. Ik zou er zelf niet bestellen, je komt trouwens uit op de site van babypark ook al zo raar!
hier is de link van marktplaats, ze had eerst dolce gabba naam en er stond ook een mobiel nummer op, ik had gebeld maar de tel is niet bereikbaar. dat was allemaal van gesteren, vandag heeft ze een nieuwe advertentie gezet. Marktplaats.nl > bloom, stokke, buzz, bugaboo, en nog veel meer - Kinderen en Baby's - Kinderstoelen
Kun je dit nog ergens melden? Dat lijkt me namelijk wel fijn voor de rest van de shoppende moeders. Of kan dat niet?
ik zou maar niet bestellen, ze heeft vrij "dure" dingen waarvoor je echt een kvk nummer nodig hebt. Als ze haar pakken dan is ze het bokje. Ze verdiend nu zwart! En kvk nummer alleen voor een pand is belachelijk want ik had ook een webwinkel maar moest meteen een kvk nummer aanvragen omdat je toch echt iets verkoopt of het nou alleen opsturen is of niet ze zal hem echt nodig hebben. Nu kan ze je spullen verkopen, laten betalen en niks opsturen eigenlijk. Plus het verhaal over dat je eerst vooruit moet betalen en ze pas over een half jaar ideal enz heeft omdat ze net begonnen is. Ideal enz kan je meteen aanvragen! je moet alleen wat langer op je centen wachten met ideal voor je het echt op je rekening hebt. Vind het een beetje een rare bedoeling allemaal. Maar goed de beslissing is aan jezelf natuurlijk!
hi nee hoor, ik ga het zeker niet doen, ik ga beter meer betallen dan dat ik betaal en nix voor terug krijg. ik twijfelde ook dat het niet helemaal corect was, ik keek in haar website en op het manier waar op ik een artiekel wou kopen, er was ook onvoeldoende informatie op de website van alles eigenlijk. ik heb laatste zo met haar gemailt. hallo ik wil bloom fresco loft kinderstoel , zwart stoel met blauwe zitje bestellen. hoe kan ik een betallingen over maken , en kan hij bezorgd worden? groetjes, laila ik krijg een antwoordt. Geachte laila, het bedrag dient overgemaakt te worden op rekeningnummer 620525452 abn amro onder vermelding van babystarz. zodra u betaling binnen is wordt de bestelling verzonden graag bij het overmaken even u adres en gegevens mailen voor het bezorgen van de bestelling. met vriendelijke groet, babystarz ik vroeg of ze een tel nummer hebben waar op ik ze kan bereiken. ik krijg een email met. geachte heer of mevrouw, op dit moment zijn wij nog niet bereikbaar omdat wij nog op zoek zijn naar een winkelpand zodat wij niet meer alleen hoeven te versturen dat wordt geregeld binnen nu en 3 maanden zoals ook al op de site is te zien. met vriendelijke groet, babystarz