10 maanden bezig en wordt er gek van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilse28, 9 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi Sara,

Ik duim voor jou als jij voor mij duimt.
    Deal? :D

Groetjes,
    Velobabe

2. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Ja Lover ik herken dat wel een beetje. Van de eerste was het de eerste keer gelijk raak. Nu voor ons tweede kindje was het "voor mijn gevoel pas"in de derde ronde raak. (helaas geindigd in een MK). Maar toen had ik bij de eerste en tweede ronde ook al zoeits van. Zie je nou, het ids gewoon niet meer goed gekomen na de bevalling. Het lukt gwoon niet meer. En nu na de MK zie je ook ineens allemaal zwangere vrouwen lopen, en daar word ik dan echt jaloers op. :( Je ziet het overal, op straat, op de TV en in je eigen omgeving. Bleeehhhh.

Maargoed, onze tijd komt echt nog wel. Al heb ik nu al geen zin om daar op te wachten, want wachten duurt zo laaaaaaaaaaaaang!!!! ;)

3. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    das een deal :D
    Hihi khoop echt dat het zover is maarja..Mag het niet te hard in mijn hoofd steken want als het niets is dan ben ik toch maar teleurgesteld.. :oops: Kwens het iedereen van harte..Duim voor jullie alemaal!! Dikke kusss
    Sara

4. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    Ik hoop echt dat ik zwanger ben , maar moet je daarom altijd iets voelen direct? Want ik heb eigenlek nergens last van..
    Groetjes sara

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Sara

Top!
    Ik hoop echt dat het raak is hoor, maar dat dachten wij de 1e ronde ook...en nu zitten we toch in de 2e ronde...
    Zullen we elkaar in toom houden? Jij kunt wel eerder testen dan mij :D

Groetjes,
    Velobabe

Wat duurt dat wachten weer lang (heb bovendien al vanaf de eisprong pijn in mijn buik...)

6. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    Euhm Maar ben ik dan nu eigenlek over tijd? Of niet? :) (zoja hoeveel dagen al??)
    Ben namelijk al 6 maanden aan het probere..
    dus op een hoop van Zege..
    Groetjes sara.
    Klaat je iets weten als ik een test gedaan heb!

Deel Deze Pagina