10 maanden; Brullen en niet zelf kunnen spelen!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by pina123, Jun 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    Hoi Dames!
    Wij zitten hier met een klein probleempje..
    Ons zoontje van 10 maanden kan eigenlijk niet zelf in zijn box spelen.. Hij kan sinds een maand zelf gaan staan en sindsdien gaat ie overal bij opstaan en begint dan brullen, schreeuwen (niet huilen.. dat begint een kwartier later! ;) )
    Hij zeurt/schreeuwt het hele huis bij elkaar want in z'n box is niks voor zijn vermaak denkt ie!
    Dus zelf spelen, ho maar!!
    Is dit een fase?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hoi,

Wij hebben dit ook even gehad. Zoontje lief heeft meer ruimte nodig. Hij staat niet alleen maar wil ook lopen langs de bank en het dressoir. In de box is dat natuurlijk minder leuk. Wij hebben het geprobeerd te negeren wanneer wij vonden dat hij echt even in de box moest (mama naar de wc / koken / huishouden / eten etc) maar de momenten dat hij niet in de box hoeft, dan halen we hem er ook uit en mag hij gewoon lekker schooieren door het huis. Hier is het gillen snel weer over gegaan.
    En oja, in de box hebben we een paar speeltjes die ALLEEN in de box liggen (of hij moet ze eruit gooien;)). Dus als hij dan de box in moet dan zeg ik "Oh kijk! Je boek!" of "Oh, kijk! KONIJN!" En dan is hij vaak al snel blij.

Sterkte ermee... het kan flink vermoeiend zijn!

PS: kan je ventje wel weer zelf gaan zitten? (sommige kindjes lukt dit heel snel, anderen hebben echt oefening nodig)

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Volgens hebben meer kindjes hier last van met deze leeftijd. Opzich is het logisch, want dit is de leeftijd van kruipen en veel bewegen en dat is de box te klein voor ze.

Wij hebben de box met 8 maanden niet meer gebruikt en met 10 maanden definitief uit elkaar gehaald en opgeborgen. Niet omdat mijn zoontje er niet meer in wilde, hij wilde altijd wel even. Maar omdat hij toen erg bewegelijk werd en ik het leuker vond om hem op de grond te laten spelen.

Persoonlijk zou ik hem lekker op de grond laten spelen en de box gebruiken alleen als je even iets aan het doen ben en geen tijd hebt om op te letten.

Share This Page