Hoeveel gram aan voeding eet in baby als avond eten? Ik geef nou 200 gram fruit en 200 gram groente met aardappels. Ze is 7 maanden maar ik wil vlees en vis geven moet het totaal dan meer worden?
Ik heb nog nooit iets afgewogen. Gaf stukken uit de pan waar we zelf ook van aten en bleef geven tot ze zelf aangaven vol te zitten
Ook nooit gewogen, ik gaf geprakt eten wat we zelf ook aten. Bij mn jongste eerst weleens rapley die wilde geen aardappel en at dan een broccoli stronkje. Gaat niet om de grammen hoor, lekker geven wat ze op kunnen. De één veel de ander weinig. Mijn twee dochters zijn heel verschillend en dat merkte ik al bij de borstvoeding
Ik weeg wel af maar dat is omdat onze zoon eerst eet en wij als hij op bed ligt. Doen we puur omdat hij het niet red om nog zo lang wakker te blijven. Ik maak dus porties voor hem die ik invries. Het zijn porties van 200g. Daarvan is 100g groente, 50g aardappel en 50g vlees.
Ik kook apart vandaar dat ik wel handig vind om te kijken hoeveel ze ongeveer eet. Zo samen eten lijkt mij nog lastig ivm zout.
Zout is voor ons ook niet zo goed hoor Maar als je dat wil kunnen jullie toch zout op bord toevoegen. Mixen enz maak je gewoon zelf en schep je voor de kleine er eerder uit.