Hoeveel gram?

Discussie in 'Voeding' gestart door mary12, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel gram aan voeding eet in baby als avond eten?
    Ik geef nou 200 gram fruit en 200 gram groente met aardappels.

Ze is 7 maanden maar ik wil vlees en vis geven moet het totaal dan meer worden?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dat mag, maar moet niet. Hangt er vanaf hoeveel je kindje wil. Mijn dochter at vlot 300gr weg

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb nog nooit iets afgewogen. Gaf stukken uit de pan waar we zelf ook van aten en bleef geven tot ze zelf aangaven vol te zitten

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Ook nooit gewogen, ik gaf geprakt eten wat we zelf ook aten. Bij mn jongste eerst weleens rapley die wilde geen aardappel en at dan een broccoli stronkje. Gaat niet om de grammen hoor, lekker geven wat ze op kunnen. De één veel de ander weinig. Mijn twee dochters zijn heel verschillend en dat merkte ik al bij de borstvoeding ;)

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook nooit gewogen, altijd laten eten tot ze genoeg had....

6. Koon

Koon Niet meer actief

Idem.

7. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ik weeg wel af maar dat is omdat onze zoon eerst eet en wij als hij op bed ligt. Doen we puur omdat hij het niet red om nog zo lang wakker te blijven. Ik maak dus porties voor hem die ik invries. Het zijn porties van 200g. Daarvan is 100g groente, 50g aardappel en 50g vlees.

8. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kook apart vandaar dat ik wel handig vind om te kijken hoeveel ze ongeveer eet. Zo samen eten lijkt mij nog lastig ivm zout.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Zout is voor ons ook niet zo goed hoor;)

Maar als je dat wil kunnen jullie toch zout op bord toevoegen. Mixen enz maak je gewoon zelf en schep je voor de kleine er eerder uit.

Deel Deze Pagina