Beetje raar vraagje. Ik heb twee s-flessen gekocht, een limegroene en een paarse. Nou is bij de limegroene (na een week of 8 gebruik) de bedrukking zodanig vervaagd dat ik de maataanduiding niet goed meer kan lezen. Bij de paarse heb ik dat probleem helemaal niet. Is dit een bekend probleem?
nee, ik heb ook de limegroene en een paar andere kleuren maar bij allemaal geen problemen met de bedrukking. Vervelend, ik zou mailen naar difrax!
difrax heeft een hele goede service. bij mij was de ring van een fles gesmolten in de vaatwasser (oude vaatwasser met verwarmingselementen) en ik kreeg gratis 2! nieuwe toegestuurd.
He, dat komt mij wel bekend voor, alleen met een andere fles van difrax. Namelijk de kleine, smalle s fles, hier heeft ie de kleur oranje.. daar is idd de maatlijn (1 van de 2) vervaagd.. Ben benieuwd wat difrax laat weten.
bij de groene fles heb ik geen problemen. maar bij de gewone standaard flessen van difrax wel. ben benieuwd wat ze zeggen.
nou ik heb antwoord gekregen. ik mag hem terugbrengen naar een winkel waar een difrax vertegenwoordiger langs komt (dan krijgt de winkelier het ook vergoed ) inderdaad goeie service dus !