Onze dochter is lang en slank. Ik heb nu nog alles in maat 74 maar daar groeit ze uit. Qua breedte kan ze het prima hebben maar met de lengte niet. Nu had ik een broekje maat 80 gekocht van dirkje maar daar zwemt haar bips in, lengte wel goed. Ik dacht zelf aan noppies maar vind dat best zonde van het geld voor de korte tijd. Iemand nog een ander merk?
Name it vind ik vrij slank vallen en ook altijd behoorlijk lang. Hema is vooral wat breder net zoals hm die vind ik beide vrij kort vallen. Name it heeft ook diverse modellen (slim fit, skinny etc) dus dan kan je kijken wat het beste valt.
Qua broekjes inderdaad name it. Mijn dochter is erg lang, haar benen zijn 'te' lang in vergelijking met de rest. Name it zijn de enige spijkerbroekjes die goed zijn en waren.
Mijn dunnetjes hebben veel broekjes van Ter stal.. Ook wibra valt redelijk smal (maar vind ik vaak niet zo mooi zitten). Voor meisjes verder nog Benneton, of (in wat grotere maten) de skinny of extra skinny fit van WE.. En leggings van de zeeman
Noppies, name it idd, de skinny jeans van de Hema kun je lekker aansnoeren en vallen enorm lang. Bij de Zeeman heb ik jeanslook leggings gevonden die ook supersnel vallen. Quapi valt ook mooi smal
Naast de genoemde merken, S Oliver heeft ook slim fit. Zara valt soms ook smal (soms ook weer erg breed dus dat is echt passen) en Timble & Dry valt ook mooi. Helaas is het met een smal meisje vaak niet erg goedkoop om iets moois passends te vinden. Zo past Q die inmiddels 118 cm is nog steeds korte broeken van maat 86 😏
Tumble n dry, echt super fijne broekjes. Mijn dochter is ook super smal en dit zijn de enige die mooi zitten. Name iT zit nergens na
Tumble and dry vindik best wel prijzig voor de korte tijd dat ze het draagt. Zara ga ik morgen even in de stad kijken. Hema is idd wel wat langer. We ga ik ook even kijken Name it draagt ze al, vind nu niet zo erg leuk wat er te koop is.
Ik vind Noppies en Quapi en Z8 fijne merken voor lange smalle meisjes wel wat duurder maar dan zit het wel mooi. Ook Lief vond ik toen ze die leeftijd had fijn zitten bij haar.
C&a valt voornamelijk kort en breed H&m zit qua broekjes ook totaal niet bij mijn dochter. Daar is het mazzel hebben met een model wat toevallig goed valt
ZEEMAN Webshop - Webshop - Beenmode (0-18 maanden) - Geen - Baby legging Deze broekjes vallen bij mijn slanke spriet heel mooi! En fijne dikkere stof, voor dat geld ben ik echt tevreden. Prima broekjes om in te spelen en te kruipen en om in naar het kdv te gaan!
Zara vind ik juist kort en wijd vallen. Heb ook 2 lange smalle kids. Idd zonde om dure kleding te kopen v korte tijd. Misschien slaag je op marktplaats of Facebook groepjes. Of Google op merkkleding outlet kinderkleding... De genoemde merken als Name It Noppies Tumble vind ik ook vaak goed zitten. Verder Petit Bateau en Kik Kid.