Lore heeft altijd goed gedronken maar de laatste tijd vind ik het echt slechter gaan. Ze dronk al vrij snel 120cc en meestal dronk ze haar flesje helemaal leeg. Omdat ze wat last heeft van darmpjes en maag moest ik overschakelen naar nutrilon ar een vele dikkere voeding. Maar dit lukte nog wel alleen zag ze enorm van deze voeding af huilen tot ze niet meer kon en ze had duidelijk pijn. Omdat we geen oplossing meer zagen zijn we naar de kinderarts geweest. Zij zei ons dat ze best al 150cc mag krijgen vermits ze 4,560 weegt. Bovendien moesten we nu overschakelen naar NAN AR. Hier viel op dat ze minder last had maar ze bleef enorm onrustig na de voedingen. Terug contact opgenomen met de kinderarts en nu moet ze gaviscon bijkrijgen in haar flesje. Na een week moeten we een verschil zien. Maar wat me enorm opvalt is dat ze gewoon minder begint te drinken ipv meer... Moet ik me nu ongerust maken? De voeding is natuurlijk veel dikker en plus de gaviscon dat helpt ook niet echt. Ik controleer de spenen maar ze lijkt er een eeuwigheid over te doen en zou het mss zijn dat ze na 100cc het nu gewoon opgeeft omdat ze moe wordt? Heb al vanalles geprobeerd andere spenen, zo'n drie standen spenen maar het lijkt niet echt te helpen. Ik las hier wel op het forum om het gaatje groter te maken of bij te maken is dit de moeite en hoe doe ik dit dan het best? Voel me best onzeker. Onze kleine meid dronk goed en nu begint ze dus gevoelig minder te drinken sinds haar voeding dikker is geworden. Ze begint altijd vol enthousiasme maar strand nu meestal op 100cc. Ik nu echt nog geen kans om over te schakelen naar 150cc dat is momenteel verspilling. Iemand nog tips? Lore is momenteel vijf weken oud. Aanstaande donderdag is ze zes weekjes...
meid, tot aan een kleine week terug dronk ons ventje ook maar tussen de 90 en 120 cc! (en hij is een stukje ouder dan Lore) Nu ineens 170cc, dus het kan maar ineens zo zijn dat ze weer meer wil en kan drinken. De maagjes moeten natuurlijk ook rustig aan uitrekken en meer aankunnen. Het kan zijn dat je dochtertje door de dikkere voeding eerder moe word omdat ze harder moet zuigen. Of dat ze sneller verzadigd is, omdat de voeding dikker is. Ik zou me maar niet teveel zorgen maken, dat levert alleen maar veel stress op bij mama (kan ik over meepraten ) Als je meisje het goed doet, goed allert is en levendig, dan is er niets aan de hand!