Om even sentimenteel terug te blikken, willen jullie 2 foto's plaatsen van de eerste week na de geboorte en eentje nu? Ik vind dat ze zo veranderen en lijkt me leuk die van jullie te zien! Wij zijn van een getint kindje met donkerbruin haar naar een blank mannetje met rode krullen gegaan Ik start:
Mijn zoon komende nacht 2:27 , 4 jaar geleden!!!! Zwart haar en licht getint. Blauwe ogen Mijn zoon nu morgen 4 jaar! Donkerblond/ bruin haar, groene ogen en in de zomer goed getint!
Mijn dochtertje 1 dag oud Zwart haar licht getint, donkerdere oogjes. MIjn dochter nu 16 weken. Lichtbruin haar, hele donkere ogen en steeds meer getint
Wat een leuk topic! En wat is Dilara al groot en prachtig! Ik twijfelde tussen 2 namen voor dochter, en ze was al geboren voor ik over de naam uit was (oeps). Dus na haar werknaam 'meisje' op het naamlabeltje, werd het tijd om de echte naam te gaan bedenken voor ik haar aan moest geven. Ik naar haar kijken en kijken en kijken en kijken en twijfelen welke van de 2 namen beter bij haar zou passen. Bij één van de namen had ik echt een blond meisje voor me met blauwe ogen. Maar ja, ik had een licht getint kindje voor me met donker haar (25% Marokkaans), dus toch maar de andere naam gekozen. Nou, gefopt, het is een blonde bleke kaaskop geworden
Kiwi dank je wel. Jouw meisje is echt licht. Volgens Seyhan had Dilara echt Chloé moeten heten nog steeds.
Ahh, wat ontzettend lief allemaal! Ninthe 1 dag oud en nu. Ze wisselt nog dagelijks van oogkleur, ik begrijp er echt niets van Op deze foto heeft ze overduidelijk bruine ogen, maar we hebben ook een foto van een paar uur later waarop ze gewoon hartstikke blauw zijn..
Wat leuk om te zien! Ons popje met precies 1 week en nu met 15 maanden! Bekijk bijlage 435812 Bekijk bijlage 435813
Aaaaaw! Wat een verschillen zeg! En ja het gaat veeeeeel te snel. Vanmorgen nog even gesnotterd ( lag nog in bed one born every minute te kijken) en ineens dacht ik aan het moment dat ik het ziekenhuis inliep om te bevallen. Laatste keer dikke buik, dat gevoel. En op dat moment lag ik met mijn ventje heerlijk naast me tegen me aan ( die was in slaap gevallen) dan moet je even slikken. Heb nog vaak van die dagen...zucht...
Oeps! Heb ik me daar een type fout gemaakt in de titel! Het moet zijn: sentimenteel!!!! En er staat sentimeel....pffffffwhahaha Kan dit nog veranderd? Beheer??
Ik ben ook met regelmaat nog erg emotioneel hoor, wij hebben dan ook wel een rare kraamtijd gehad waarin we niet zo hebben kunnen genieten als gemoeten had. Maar vind ook dat je er best nog emotioneel om mag zijn het is ook zo iets wonderlijks !