Erg hevige menstruaties

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marieke1978, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoihoi,

Sinds mijn bevalling 3 maanden geleden heb ik een menstruatie waar je U tegen zegt!

Bloedingen,echt nie normaal. Dan heb ik het over 5 stuks maandverband, 2 onderbroekjes, een pyamabroek en nog smorgens NOG het bed onder hebben zitten. (sorry voor de heerlijke details).
    ook heb ik heel erge buikpijn, alsof ik lichte weeen heb ofzo. Ook nooit eerder gehad.

Voor de bevalling had ik ook al een erg hevige menstruatie waarvoor ik bij een gyn liep. Maar dat het nog erger kon wist ik niet ;)

Kan dit komen door de zwangerschap/bevalling, dat het nu zo hevig is? Iemand hier bekend mee?

Groetjes Marieke

p.s. ik mag geen hormonen/spiraal gebruiken om dit te verminderen ivm andere aandoening en zit te denken over een slijmvliesverwijdering. Er is nl. geen kinderwens meer

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een zwangerschap verandert je hormoonhuishouding iig wel.
    Hier is mijn menstruatie ook heel anders. Drie heftige dagen, maar dan is het ook klaar, terwijl ik eerder dus een week lang ongesteld was. En dan ook met veel bloedverlies.
    Voor mij is het dus beter geworden :)

Ik vroeg me dan nog weer af of het nog verschil maakt of je dan wel of geen BV hebt gegeven. Ik gaf en geef nl borstvoeding, (ben dsu ook pas sinds 3 mnd weer ongested), maar de kraamhulp zei toen steeds dat mijn baarmoeder echt wonderbaarlijk snel weer op z'n plekje zat. Die voelde ik dan ook echt enorm samentrekken als Thirza aan de borst lag...

3. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi,

Ik geef geen borstvoeding meer. Eigenlijk maar een maand gedaan en toen bleek er te weinig te zijn. Maar dat samentrekken voelde ik ook heel erg toen ik nog BV gaf idd.

Toen mijn placenta na de bevalling niet los wilde laten, hebben ze mn zoontje ook direct aangelegd. En nog geen minuut later liet ie los, van het samentrekken idd. Heel apart he...

Zoals jij het beschrijft heb ik het ook idd. Heel heftig ongeveer 3 dagen en dan een klein beetje rest nog 3 dagen ofzo....

Groetjes

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier ook, het wordt nu pas weer een beetje hoe het eerder was, ik herken het wel.

Deel Deze Pagina