Hallo, Jelmer is bijna 10 maanden oud en heeft nog steeds geen tandjes. Is dat normaal??? Soms denken we dat het er aan zit te komen, maar er is nog steeds niks te zien. Wel veel met zijn handen in z'n mond en rode wangetjes, maar het zet niet door.....
Hoi Hihi, Hier precies hetzelfde hoor. Ik zie ze allemaal duidelijk zitten door heel zijn kaak. Kwijlen pppfffff en alles in zn mondje stoppen. Het is hier ook al een paar maanden aan de gang maar zie nog geen doorbraak. Hij heeft er naar mijn idee ook geen last van. Groetjes Kim
Hey! Nou, ik dacht dat mijn oudste de 1e met een kindergebitje zou worden.. Hij kreeg de dag voor zijn 1e verjaardag zijn eerste tand!! Daarna weer een poos niet en toen met 14 maanden weer.. Met 8 maanden dacht ik al dat ze doorkwamen! Mijn jongste is nu 7 maanden en ik kijk nog niet eens in haar mondje.. Verwacht niet dat er al iets komt namelijk.. Zou me er niet zo druk om maken hoor! Het komt vast goed! Liefs Faith
Hier precies hetzelfde! En al vanaf dat ze 6 maanden is, denken we "nu zal er wel een tandje komen". Maar nog steeds niets! Ik kan ook bijna niet in haar mond kijken, want dan steekt ze haar tong uit, dus hoe het eruit ziet... geen idee. Ik voel wel af en toe, maar niets.. Ik maak me er niet druk om. Hoeven we in ieder geval nog niet in de weer met tandpasta en tandenborstels.
kan nog tijdje duren hoor jongste is 10 maanden en geen tand te bekennen.. oudste was 14 maanden toen tand 1 doorkwam, hij kreeg ze ook binnen paar weken allemaal! tandarts zei dat hoe later de tandjes doorkomen, hoe sterker het gebit.. nadeel: oudste ging ook heel laat wisselen, eerste tandje verloor die pas toen die communie deed.
Hier ook nog steeds geen tanden, wel enorm kwijlen en alles in de mond stoppen, maar dit eigenlijk al een paar maanden. Bij Finn is nog niets te zien...afwachten dus
geen zorgen maken hoor. Mijn zoontje kreeg pas met 14 of 15 maanden zijn 1e tandje. Nu is hij 18 maanden en nu heeft hij er nog maar 4....
Je zet een onderwerp erop, en hopla.... daar zijn de eerste 2 tanden. Boven komen er 2 tandjes door! Heel grappig gezicht als hij lacht.