10 maanden oud en meestal huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JNROCKINGIT, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JNROCKINGIT

7 dec 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is nu 10 maanden oud, de eerste 3 maanden waren echt hemels, hij sliep goed, dronk goed en was tevreden
    Daarna hebben we ongeveer 4/5 maanden gehad dat hij heel onrustig werd snachts ongeveer 20x voor een slokje melk kwam ect
    Maar goed dat is nu voorbij hij slaapt super goed van 23 - uur of 5/6 en dan weer tot 8/9

Maar overdag kun je werkelijk niks met hem..
    Hij piept en moppert en huilt vrijwel de hele dag door
    Hij wilt niet alleen zitten of liggen maar wilt perse bij ons, nou is dat natuurlijk heus geen probleem maar als hij bij ons zit wilt hij toch weet weg en dan toch weer niet... En dan toch weer wel
    Woelen draaien ect, en als je hem dan weer op de grond zet begint hij weer.
    Als er een speelgoed stuk op de grond valt of er gebeurt iets anders wat ineens geluid maakt dan gaan zijn sirenes echt keihard af!

Ik snap dat hij nog niet 'zelf' kan spelen, maar hij is echt totaaaal het tegenovergestelde van zijn zus.
    Zij was de eerste 6 maanden heel onrustig maar daarna helemaal niet meer kon altijd even spelen ect

Iemand een tip? Wat we kunnen doen om hem een beetje tevreden te kunnen houden?
    Ohja, wanneer ik langs loop of wanneer hij mij ziet gaat ook meteen huilen 🙈

Ik voel me super schuldig wanneer ik dit zeg maar ik ben altijd blij als ik op vrijdag een dag werk 🙈😳

2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Heeft hij dat ook als je ergens anders bent met hem?
    Op een verjaardag of bij vrienden of familie thuis of zo?
    Mijn zoontje is ook snel verveeld thuis maar zodra er een ander kindje bij hem is of wij zijn ergens anders dan vermaakt hij zich prima.

Hier ook een beetje zo'n fase dus. Wil op schoot maar als je hem pakt er weer af... Pffff
    Ik ben dus lekker veel met hem op pad.

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier 10 maanden en idem eigenlijk..
    Ze kijkt amper om naar haar speelgoed, kruipt ons overal achterna, komt naar ons toe gekropen, is heel hangerig.. Huilen doet ze dan weer niet, enkel als ze moe wordt ofzo

Terwijl ze op de crèche altijd alleen zit rond te kruipen en speelt, bij de grootouders idem

4. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Hier van 8 maandjes kan zich geen miniit vermaken als ik alleen al wegloop gaat die huilen box wilt die ook niet

Als me andere kinderen van 5.7.8 thuis zijn dan geef ik hen aan me dochter van 7 en gaat heerlijk spelen met hem kan ik even snel iets in huis doen

Want kom niet verder dan de dagelijkse dingen zo

Vreselijk soms ben ik zo moe dat ik ook dutje met hem doe zo ben je nog geen stap verder in je huis

Hij is ook n8et ziek geweest oorontsteking dus was extra huilerig

5. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Verlatingsangst of last van tandjes?

6. JNROCKINGIT

7 dec 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee op een verjaardag is het nog erger of als ik bij een vriendin op bezoek ben.

7. JNROCKINGIT

7 dec 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier is dat idd ook zo, continu achter me aan kruipen waar ik ook ga
    Aan m'n been hangen trekken en huilen.

Bij mijn schoonouders heeft hij het niet en dat is dan ook de enige plek.
    Zodra ik na mijn werk daar binnen stapt begint het weer 😂

8. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Klinkt erg als verlatingsangst. Google maar eens.

Deel Deze Pagina