Ons meisje is bijna 11 maand en heeft nog geen tandjes. Maar ze zit sinds een paar dagen steeds helemaal met haar vinger in het oor. Ze heeft al wel een paar keer echt oorontsteking gehad dus was bang dat dit er weer aan zat te komen. Maar het lijkt nu ook of er iets onder haar tandvlees zit te drukken. ( al denk ik dit al maanden af en aan ) Zou dit gepulkt in haar oor met haar tandjes te maken kunnen hebben? of zal ik toch voor de zekerheid haar oortjes na laten kijken bij de ha.. Ze heeft geen koorts en lijkt prima in orde. Slaapt alleen slecht, maar dat is niks nieuws.
Je kunt er natuurlijk altijd naar laten kijken voor de zekerheid, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze gewoon haar oortjes heeft ontdekt. Hier zat ze op een gegeven moment ook steeds aan haar oortjes, maar ze had er verder geen last van. Dus denk dat het hier ontdekken was.
Ons dochtertje deed dit ook, bleek een oorontsteking te hebben Naar kno arts, lokale ab. Uiteindelijk na 3 weken terug, oortjes mooi schoon en er kwamen boventanden door. De arts vertelde ook erbij dat de zenuw van oorpijn en tandpijn dezelfde zenuw is en dat ze dus daardoor naar het oortje kan grijpen! Hopelijk heb je iets aan deze info! Alsnog bij twijfel altijd naar de dokter
Hier deed ze het ook vaak toen ze ontdekte dat haar vinger in haar oor paste Laatst heeft ze gedurende 2 dagen haar vinger steeds in haar neus gegaan. Is nu ook weer over. Bij haar oor wel even in de gaten houden uiteraard.
Ik zie nog steeds geen tandje... en het in haar oor pulken doet ze nog steeds af en toe. Ik heb al een afspraak staan bij de kinderarts volgende week voor controle. Ben benieuwd wat die er van zal zeggen. Ze is verder nog steeds wel vrolijk en lijkt niet ziek. Of lijkt ook niet echt pijn te hebben, vandaar dat ik nog niet bij de huisarts ben geweest.