Welk merk schoenen brede voetjes icm hooge wreef?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LiToEn, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

De titel zegt het al, wie herkent dit en heeft goede ervaringen met een bepaald merk schoentjes?

Zelf vind ik shoesme schoentjes erg leuk, alleen zitten ze vaak te strak (als hij zijn voetje er al in krijgt) terwijl ze in de lente goed zitten.

Ik hoor het graag! Kan ik me op internet alvast orienteren en kijken wat ik mooi vind :D

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik ga altijd naar de winkel om te passen, want het verschilt zo per schoen wat goed zit en wat niet. Ik heb hier nog geen merk gevonden waarvan de schoentjes altijd goed zitten.

3. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een mannetje met brede voet/hoge wreef. Het is wel een uitdaging met schoenen. Hij heeft nu een paar van Braqeez, deze zitten hem erg goed, en een paar Woeffies (Bristol).

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bunnies valt ook breed.

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ben benieuwd. Mijn zoontje heeft ook een brede voet. Heb schoentjes met klittenband van shoesme voor hem, die zitten prima. (voor buiten, hij loopt namelijk nog niet).

6. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    ik heb voor mijn zoontje shoesme met klittenband. De shoesme schoentjes met vetertjes zitten bij hem te strak op zn wreef, ik krijg zn voetje er niet eens in!

7. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook een jongetje met brede voeten hoge wreef.. wel lastig! Had van mn zusje een paar schoentjes gekregen maar hij komt er dus met geen mogelijkheid in! Gelukkig kunnen we ze omruilen maar wel jammer.

8. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier ook twee mannetjes met brede voet en hoge wreef. Voor de oudste hebben we nu braqeez, maar hebben we ook weleens jochies gehad. Voor de jongste heb ik nu net zijn eerste schoentjes gekocht (toch iets prettiger kruipen buiten met de tenen beschermd) en heb ik nu Bunnies. Shoesme vond ik ook heel leuk, maar hier kwam hij absoluut niet in.

9. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties, ik kreeg net de tip van een collega om RVM's van etnies te proberen. Schijnt bij haar dochter altijd te passen.

10. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem. We zijn heeeeel blij met Ecco Mimic, met veters. Hij past er altijd goed in en ze worden ook niet gauw lelijk. Net een ander merk geprobeerd maar ga toch terug naar Ecco Mimic. Verkrijgbaar bij Zalando vaak ook in de aanbieding. Vallen iets ruim.

Succes, Charlie

11. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Little David, zit eigenlijk alleen goed om brede voetjes met hoge wreef.
    Weet dat de winkel waar ik werk het verkoopt, verder weet ik het niet, maar ik denk dat je het hier en daar op internet ook wel zult vinden.
    Oh, en sommige Timberland modelletjes wellicht ook wel!

12. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    bobbi shoes van de van haren

13. Storm

Storm Niet meer actief

Little David en nu woeffies bij de oudste.
    Mijn andere zoon heeft de voeten nog breder en hoger en heeft nu woeffies, maar wel een maat groter omdat hij gewoon nergens in komt. Hij heeft ook Clarks gehad, breedte maat G maar ook een maat groter dan zijn voetlengte eigenlijk aangaf.

Deel Deze Pagina