Gisteren aten we vissticks en onze zoon Jarvi was iets te gulzig en pakte al gelijk een stukje. Helaas was die nog veel te warm en bleef dat stukje ook nog eens steken in zn keel! Gevolg een schreeuwend kind wat rood aanliep. We hebben hem gelijk iets laten drinken. Daarna at hij nog wel een beetje maar je zag duidelijk aan hem dat hij pijn had. Toen we hem op bed legde om 20u00 bleef hij huilen van de pijn. Hem een paracetamol gegeven. Helaas hielp dat niet echt. Hij heeft gehuild tot 22u00! Tussendoor zijn we uiteraard wezen kijken bij hem om te troosten. Deze ochtend werd hij normale tijd wakker, was weer vrolijk en al. Bij het ontbijt gingen de eerste happen wel, maar daarna kwamen de tranen weer en zag je dat het pijn deed dat hij doorslikte. Nu is mijn vraag wat moet ik nu doen? Heeft er iemand tips of ervaring mee? Helma
Ja veel koud laten drinken of waterijsjes laten eten en de huisarts bellen. Zou ik echt doen. Zielig he kleintjes met pijn bah!
Net even gebeld met dokter. Niet scherp of hard eten. Extra zetpil mag hij krijgen en ijsjes eten. Na 3 dagen moet het meestal over zijn. Echt zielig om te zien dat hij pijn heeft