beste voedingsdeskundige mijn zoontje is nu 10 maanden en ik vraag me af op het schema waarop mijn zoontje nu zit goed is. om ongeveer 7.00 uur een bordje pap, bestaande uit 6 schepjes nutramigen 180 water en 6 schepjes pap (rijstebloem ivm glutenallergie) 10.00 fruit potje gaat helemaal op ik probeer hem dan wat water te geven maar hij drinkt heel slecht uit alle soorten en maten flessen. 12.00 1 broodje (speltbrood met jam, appelstroop, worst ect) 1 fles 180 water en 6 schepjes nutramigen (deze fles gaat hem steeds meer tegenstaan, en hij drinkt nog maar 100 max) 15.00/16.00 1 rijstewafel en een flesjes thee, drinkt niet veel... 17.30 avondeten 18.45 een fles 180 water 6 schepjes nutramigen en en 3 schepjes rijstebloem. Mijn vraag is dus of dit schema er goed uit ziet, wanneer er flessen af mogen en welke flessen je het eerste laat vervallen. Ik hoor/lees graag uw reactie.
Hoi! Met 10 maanden drinken de meeste kindjes nog rond de 500-600 ml flesvoeding per dag. Je zou dus ook prima 2 flessen van 210/7 schepjes mogen geven, dan krijgt hij ook voldoende flesvoeding binnen. Groetjes Linda