Mijn zoontje krijgt alleen in de ochtend nog borstvoeding...opvolgmelk drinkt hij niet hij weigert alle soorten spenen..wel krijgt hij nog in de ochtend pap 200ml..dat eet hij wel..al met al vraag ik me af of hij genoeg binnenkrijgt aan melk hij is nu 9 maanden oud???
Ja yoghurt krijgt hij ook..en voordat hij gaat slapen rond 19u nog een dromerig papje..alleen gaat dat niet helemaal op..
Lijkt mij te weinig. met 9 maanden moet je voor voldoende zuivel echt op minimaal 3 borstvoedingen per dag zitten. met alleen een ochtendvoeding is het vrijwel onmogelijk om met 9 maanden all je productie in stand te houden. Dus als je kind geen beker of fles pakt dan moet je gewoon wat vaker aanleggen.
Ja maar hij krijgt wel in de ochtend pap 200ml..van opvolgmelk en voordat hij 's-avonds weer gaat slapen ook weer een avondpapje..ongeveer 100ml..dan zit ik op 300+ nog 1x bv..
Als je maar 1x bv geeft ben je vrijwel afgebouwd. Zeker als een kind nog zo jong is is het dan maar de vraag of je kind er 200cc uithaalt. Denk dat je veiliger zit als je gewoon voor het slapengaan twee borsten geeft.