Welke foliumzuur of zwanger worden pillen gebruik jij, of heb jij gebruikt? Ik heb Etos zwanger worden pillen gehaald, maar weet niet of ik er nou zo'n goed gevoel bij heb. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik gebruik Dagravit mama&baby, voor vrouwen die zwanger willen worden. Mag ik vragen waarom je niet echt een goed gevoel hebt bij de Etos pillen? Over het algemeen zijn de zwanger worden vitaminepreparaten van verschillende merken wel redelijk vergelijkbaar
Ik slik tarwekiem en zwanger worden-pillen van de Kruitvat. Ben ook wel benieuwd waarom je een bepaald merk niet zou vertrouwen? Je mag er toch van uit gaan dat de ingrediënten erin zitten die op het etiket staan
Dat komt omdat ik op internet heb zitten lezen en de 1 er positief over is, maar de ander juist niet, dat je cyclus juist langer erdoor zou worden bijv. Bij mijn dochtertje heb ik Davitamon gebruikt en dat is me goed bevallen.
Ik gebruik nu etos zwanger worden, maar alleen voor mijn cyclus. Anders alleen foliumzuur van eigenmerk, maakt niet uit waarvan.
Davitamon plus heten ze volgens mij. Daar zit omega 3 in wat goed is voor de ontwikkeling van de hersenen, ogen van je baby. En dat omega 3 de kans op allergische klachten vermindert, het kind slimmer is en de kans op een post partum depressie afneemt bij voldoende inname van omega 3 tijdens de zwangerschap. Hieronder kan je de onderzoeken terug lezen.(Het gevaar van een lage omega 3 status tijdens de zwangerschap | Power Academy)
Als ik jou was zou ik gewoon weer davitamon gaan slikken. Twijfelde eerst ook over etos pillen maar had inderdaad ook gelezen erover en toen heb ik andere gekocht.
Ik slikte foliumzuur van de Etos en tarwekiemolie capsules van Kruidvat. De mama multivitamines zijn hartstikke duur en je weet niet hoe lang je bezig gaat zijn... Zodra ik positief testte ben ik overgestapt op de multivitamines van VSM
Ik had vitaal zwanger van kruidvat! Ik geloof niet dat het wat uit maakt welke je neemt! Als je ze maar neemt
Ik gebruik Gravitamon voor vrouwen die zwanger willen worden en al zwanger zijn. Deze pillen zijn ook goed als je al bevallen bent en borstvoeding geeft.
Ik heb 2 maanden lang (vanaf stoppen pil tot positieve test) foliumzuur van Kruidvat eigen merk geslikt en slik nu Davitamon compleet mama.
ik slik gewoon foliumzuur in een glaze potje van de kruitvat. Bij mijn vorige zwangerschap ook gewoon van de krutivat gehad. Tijden s de zwangerschap wel vitamine gaan slikken. Mama puur.
Ik slik nu sinds een aantal dagen Davitamon Compleet Mama Plus Omega-3 Visolie. Ik ben er tot nu toe heel tevreden over. Er zit van alles in, genoeg foliumzuur maar ook de overige vitamines. Er word vaak wel aangeraden om niet alleen pure foliumzuur te slikken maar juist ook de vitamines die er bij komen en die je ook nodig hebt tijdens de zwangerschap.
Ik snap niet zo goed waarom je ook andere vitamines erbij moet slikken? Ik slik foliumzuur van Evisun. Als je een gezond eetpatroon hebt waarom moet je dat extra slikken? En je partner dan?
Ja, wat de reden daarvan is weet ik ook niet. Dit werd mij gezegd door mijn natuurarts. Maar je moet anders wel heel gezond eten. Ik heb bijv. met extra omega 3 en als je daar van genoeg binnen wil krijgen moet je 2x per week vis eten. Dat doe ik niet. En vind het wel een fijn idee dat je van alles gewoon voldoende binnen krijgt. Zo heb je ook meer vitamine c en d nodig tijdens het zwanger worden/zwangerschap en vind het dus wel prettig dat daar dan meteen de aanbevolen hoeveelheid in zit. Maar ik eet evengoed wel gezond hoor!
Omdat je bepaalde vitamines deelt met je kleintje. Vitamine D en ijzer bijvoorbeeld. Dit kom je daarom al snel te kort.