onrustig drinken/geen interesse...

Discussion in 'Borstvoeding' started by Marieken, Aug 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    dl van ruim 5 mnd krijgt sochtends savonds en snachts bv. nu de bv momenten nog maar max 3x pd zijn zijn ze extra speciaal voor mij en wil ik er extra van genieten. maar madam is zo druk bezig met alles om der heen dan ze weinig interesse in de borst heeft. terwijl de fles wel makkelijk op gaat ookal is ze wakker.

snachts drinkt ze wel erg goed, maar dan slaapt ze ook half.
    en als ze savonds echt moe is dan kruipt ze wel heerlijk tegen me aan en kan dan heerlijk lang lurken. maar als ze een late middag dut heeft gedaan dan is ze vaak nog te wakker om echt goed te drinken. dus dan moet ik haar maar weer even laten spelen en een half uur later weer proberen. terwijl mijn boobs op knappen staan!
    en sochtends is het helemaal pet, ze drinkt een paar gulzige slokjes en gooit dan haar hoofd in haar nek om naar haar broer en vader te kijken die op staan of de tv of wat dan ook. en dan draait ze weer terug, neemt nog een slok, knijpt even in mn neus, trekt aan mn kleding, draait weer weg en komt nog een slokje halen.
    wil ze nou wel of niet? ook in een andere ruimte heeft geen zin want ze hoort ze toch wel. en ik moet er sochtends ook voor zl zijn.
    ze heeft dan wel vroeg in de ochtend/nacht nog gedronken, tussen 3 en 5. dus ook geen mega honger, maar ik wil wel graag nog even voeden.. en haar goed gevoed naar kdv brengen.
    zit nu ook op mn werk met 1 volle zere borst. kolven kan niet op mn werk en wil ik thuis ook zo min mogelijk.
    ook als ik savonds thuis kom en haar vast even aanleg om de druk er bij mij af te halen dan wil ze amper.
    alsof de bv alleen samen op bed hoort..

kan iemand me aub zeggen dat dit een fase is en we nog heeeeel lang van de bv kunnen genieten?

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Misschien helpt het om in een rustige kamer zonder al te veel prikkels te gaan zitten?
    Mijn ventje drinkt ook echt niet bij me als hij andere dingen om zich heen ziet, laat staan als de tv aanstaat!

Share This Page