baby altijd warm/zweten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mevrouw Pinguin, 6 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Mijn zoon van 9 maand heeft het vanaf zijn geboorte al heel snel warm. De zomer was een drama want ook naakt zweette hij enorm. Ik hoopte dat dit in de winter beter zou worden maar dat word het niet. Een slaapzak is geen doen, hij lijkt direct over over verhit. Zelfs enkel in een rompertje in bed leggen zorgt voor zweetpartijen (maar dan slaapt hij wel 100% beter dan in slaapzak) Hoe kan het toch dat hij altijd zo warm is? Winterjas is eigenlijk ook veel te warm voor hem. En zo loop ik tegen meer dingen aan.

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ons zoontje is ook altijd erg snel warm. Niet zo snel als de jouw denk ik, want een winterslaapzak vindt hij heerlijk. Hij ligt er wel in met een romper korte mouw, anders is het vee te warm.

Hoe het kan? Geen idee...mijn man is ook altijd snel warm en zweet snel. Ik gooi het daar dus maar op. 😊

Een gevoerde winterjas was hier ook een probleem. Hij heeft nu wel een winterjasje aan maar deze is veel minder dik. Ook is hij een maat groter. Hoe strakker iets zit, hoe warmer hij het heeft. Wel heeft hij de voetenzak om in de wandelwagen. In huis bijna geen sokjes aan. Hij. Niet het heerlijk met blote voetjes. Kleding: romper korte mouw, dunne sweater en lange broek.
    In bed overdag: kleren aan en sokken uit. Wel dekentje over, maar hij wurmt zich er vaak uit.

Misschien iets te grote kleding aandoen?

Deel Deze Pagina