Zwemmen in Almere Buiten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sanjor, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi!!

Waarschijnlijk te laat.. Maaarrrr.

Ik wil morgen gaan zwemmen in Almere buiten. Babyzwemmen.
    Ik moet erheen met een buggy. Weet iemand waar ik die VEILIG! kan laten tijdens het zwemmen?

Enne iemand tips wat ik mee moet nemen? :D

Thnx!

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Niemand?
    Was eigenlijk wel te verwachten hahaha:p

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Geen ervaring in Almere, maar bij ons in Lelystad mag je de wagen gewoon meenemen naar het bad..
    Dus misschien morgenochtend even bellen van te voren?

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Thnx! Ja bellen is een goed idee. Had ik niet eens aan gedacht hahaha.
    Maar vandaag gaat het over. Moet eerst met haar naar de HA.. Dus volgende week weer een kans.

5. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

18 nov 2008
    183
    0
    0
    Er zijn op dat tijdstip alleen maar moeders/vaders met kinderen. Je kunt de buggy/kinderwagen bij de kleedhokjes stallen. Alleen de mensen die in het zwembad zijn kunne erbij. Naar mijn weten is er nog nooit eentje weggehaald...

Als jet toch niet helemaal vertrouwt, kun je ook een ketting/fietsslot meenemen en de buggy ergens aan vastmaken. Doe ik ook altijd in pretparken en bungalowparkzwembaden.

6. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

18 nov 2008
    183
    0
    0
    Verder meenemen: zwemluiers, gewone luiers, handdoek, flesje shampoo/douechschuim, hydrofielluier, doekjes. Jouw spullen. Maak het jezelf zo makkelijk mogelijk :). Wat drinken en wat te eten. Kun je je kindje geven als jij je gaat aankleden. Is zij ook even bezig.

Voor het omkleden kun je het beste de grote kleedkamer nemen. Als je binnenkomt aan de rechterkant. Hier zijn ook aankleedkussens.

Al je spullen kun je meenemen naar het bad. Leg ze in het zicht op een tafel. er zijn voldoende aankleedkussens etc. Zelfs een box.

Misschien vleugeltjes voor de kleine?

Veel plezier!

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Thnx!:D
    Volgende week ga ik dan hopelijk toch echt zwemmen:D Hahaha
    Elke keer is er weer wat anders.

Over de buggy; Ik heb een leenbuggy omdat die van ons stuk is en ter reparatie is.. Heb dus echt geen zin als die wordt gestolen;)

Deel Deze Pagina