Ik! Eerste baby, 11 dpo op foto vast te leggen tuurstreep, 10 dpo niets te zien. Merk predictor express (op de early nog niets te zien). Huidige zwangerschap, 11 dpo sensitest vroege test, lichte lijn, maar geen tuurstreep, duidelijke predictor express. Predictor express is precies 1 dag gevoeliger dan de early in mijn geval.. En dan nog de Amerikaanse first respons. Die loopt daar nog weer een dag achteraan. Dus als je vroeg iets wilt zien... De express!
ik kan het niet hard maken, maar dit kan haast niet. Predictor early en first response meten allebei vanaf 10 hcg ml/u. De express weet ik niet. De first response is eigenlijk de predictor early maar dan goedkoper
Ik heb deze zwangerschap de first response gebruikt. Ik had 4 dpo in de avond en de nacht van 4 op 5 dpo menstruatieachtige krampen voor een paar uur. 7 dpo eerste positieve first response. Gehoord dat ze te koop zijn bij de coop en ze zijn te bestellen voor een leuke prijs op amazon.de De prijs wisselt daar van zo rond de 4 tot 6 euro. Afhankelijk van welke aanbieding er is. En ze zijn er ook niet altijd. Duurt ongeveer 10 dagen voor je ze hebt dus op tijd bestellen. Anders zou je dus de predictor early kunnen kopen die kost 13 euro meende ik. Dat is dus behoorlijk prijzig. De express heb ik geen ervaring mee, maar is geloof ik zo rond de 9 euro. Koop vooral geen kruidvat early. Die geeft bijna altijd een tweede lijntje. Ook als je niet zwanger bent. Ook andere blauwe streepjes testen staan er om bekend om een vals licht tweede lijntje te geven. Ook clear blue. Dus het beste een test kopen met roze/rode lijnen
Ik heb het niet over wat de verpakking zegt. Ik heb het over mijn ervaring. Volgens mij hoef je mijn ervaring niet hard te maken, want ik heb gewoon de foto's wel om het te bewijzen.
Ik werd er namelijk de eerste zwangerschap erg onzeker van, dat de early 1 dag achterloopt ten aanzien van de express. Nu gebeurde het me weer, maar wederom raakte ik er wat van van slag. Bijgevoegd express early en respons. De early van 3 mei, is qua gevoeligheid hetzelfde als 5 mei respons, dus respons is beduidend minder gevoelig van de early. Op 26 april zie je een duidijke positieve express, toen was de early nog negatief. Na veel jaren kinderwens, is een 2e lijntje inmiddels een obsessie. Dus ik heb me suf getest. Echt waar, de express is het gevoeligst. En ik denk dat dat komt omdat de vloeistof binnen een minuut moet reageren, dus gewoon iets sneller iets donkerder kleurt.
Predictor early op 9 dpo. Wel vroege innesteling geweest denk ik. Kv2v5 gaf toen ook een mooi licht lijntje overigens.