vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamma chan, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hallo dames,

hier de mirena eruit begin okt.

nu wilde ik heel graag weten waar ik zit in mijn cyclus, is het een idee om dit met ovu testen te tesen om de paar dagen?

2. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Nou als je nog niet ongesteld bent geweest lijkt me dat een beetje zonde van het geld. Het kan soms best lang duren namelijk. Lijkt me beter even de eerste ronde af te wachten!
    Succes 😊

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dank je wel voor je antwoord, ik lees van sommige ook dat ze iemeteen zwanger zijn, zonder een ongie;) vandaar mijn vraag

4. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    Ik was meteen zwanger na verwijderen van mirena. Helaas vroehe miskraam. Had hem laten verwijderen 2 dagen voor ik ongesteld zou worden. Na die ongesteldheid was het raak. Nou had ik tijdens mirena ook gewoon vaste cyclus. Werd iedere keer gewoon nog ongesteld. Mijn cyclus is niet veranderd.

5. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Had je met mirena nog een cyclus? Dit had ik niet en werd vrij snel na verwijderen ongesteld. Daarna gekeken naar de cyclus of het wel regelmatig was. Toen gekeken naar waar ik was in de cyclus dmv bmm slijm. Daarna pas ovulatietesten en in de laatste 2 rondes ben ik gaan tempen.

Lang verhaal kort. Wacht je menstruatie even af. ;)

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik verloor geen bloed ofzo, maar ik dacht dat je cycli gewoon doorgaat, idd moet ik het afwachten maaar het zou zo fijn zijn om meer inzicht te krijgen:D

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Om de paar dagen een ovulatietest doen heeft helemaal geen zin.Om je piek te vinden moet je dat elke dag doen.
    Maar ik zou eerst afwachten wanneer je menstruatie komt.

Deel Deze Pagina