Wat vind je van deze oploop?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mixed, Jun 2, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mixed

Mixed Niet meer actief

31 mei middag
    1 juni eind van de ochtend
    En nu net getest.

Word het nu weer lichter?

Attached Files:

2. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Ik denk dat je deze testen niet met elkaar moet vergelijken:). De ene is met ochtendurine en de ander met middagurine + die van gisteren is al opgedroogd. Dus zou mij er geen zorgen over maken!

3. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    2,913
    3,417
    113
    Is goed hoor
    HCG verdubbeld niet zo snel

4. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

Jan 11, 2018
    1,015
    294
    83
    Female
    Ik snap dames niet die continu op en afloop testen doen. Sorry ik ga je gewoon nu feliciteren met je zwangerschap want een streep is een streep.

Ik zie echt zoveel topics van dames die 100 testen hierop gooien met of het allemaal wel goed oploopt (strepen lopen duidelijk op) n dan nog zitten ze in onzekerheid. Je hebt getest er is een streep je bent zwanger en geen bloed geeft moed toch? Waarom dan zoveel testen doen om te kijken of het wel goed gaat. Want als het niet goed gaat merk je het echt vanzelf wel. Die testen geven je alleen zenuwen en noem maar op.

Wilde ik eigenlijk al een lange tijd kwijt sorry als ik wat hard door de bocht kom en nogmaals gefeliciteerd! ;)

Danty88 and Eef92 like this.
  5. LLxx32

LLxx32 Actief lid

Apr 5, 2018
    427
    215
    43
    Female
    Een streep is een streep! Dus gefeliciteerd!

(M'n vk zei destijds ook: gewoon 1 test doen. Een streep krijg je alleen als je zwanger bent , zonde van je geld om er meer te doen )

6. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ja ik snap wat je zegt.

Nu ligt het een beetje aan mijn voorgeschiedenis denk ik dat ik er zo onzeker over ben. Meerdere vroege miskramen gehad. Testen die weer licht waren. Dus mss daarom dat ik zo aan het testen ben.

Maar sorry dat je je er aan stoort. Bedankt voor je felicitatie :)

Linda89 and Fearfull like this.
  7. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

Apr 23, 2015
    2,746
    1,716
    113
    Female
    Ik vind het nog niet verontrustend. Je test met 1 dag ertussen en dus dan is er maar één minimale oploop te Vera. En deze testen wisselen nog al eens qua intensiteit de laatste tijd. Hoe is het nu ie opgedroogd is?

Ik zou over 2 dagen nog eens testen en dan met ochtendurine en dan moet ie wel duidelijker zijn.
    Maar voor nu gefeliciteerd! Ik duim voor een plakker.

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Als je de middelste wegdenkt zie ik een prima oploop.
    Als je de middelste met de laatste vergelijkt zie ik een afloop...Je kunt niet veel anders dan even afwachten.
    Ik duim mee.

9. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

Jul 20, 2015
    1,488
    308
    83
    Dat ziet er volgens mij prima uit. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Share This Page