hallo ik lees regelmatig dingen dat de man ook dingen kan slikken voor een betere zaadkwaliteid maar wat is dat nu eigenlijk? en wat kan de vrouw slikken ? hoorde wel van teunisbloem olie maar waar is dat voor "? grtjess
hey teunisbloemolie is om je cyclys regelmatiger te maken. het bevordert de natuurlijke cyclus. wat mannen kunnen slikken weet ik niet.
Zink/Selenium. Mijn vriend heeft een slechte zadkwaliteit en heeft man vitaal van de kruidvat geslikt. Later ook nog extra zink en selenium. Daarna raakte ik zwanger (na 14 rondes), maar geen idee of het door die pillen is gekomen. Proxeed werd door de gyn afgeraden. Erg kostbaar en fabrikanten proberen van de onzekerheid gebruik te maken.
als je leest over teunisbloemolie dan staat er dat het voor het het vruchtje (ongeboren kindje) schadelijk kan zijn dus wordt ook afgeraden... dat heb ik van diverse drogisterijen gehoord dus. tis indd wel goed voor je als je niet zwanger bent maar je weet nooit wanneer je het wel bent he... dus ik doe t niet mijn vriend slikt selenium zink.. dat schijnt goed te zijn. verder vitamine E is ook goed voor de productie. maar ik heb nog een potje multivitamine staan daar zit het ook in en dat slikt ie ook... wij doen t sinds een maandje dus ik ben benieuwd...
Maar waarom dingen slikken als je nog niet eens weet of zaad wel of niet goed is als je gewoon normaal leeft krijg je alle vitamines enz gewoon binnen Als een test het nou laat blijken zal een gyn je advies gaan geven
die van mij slikt gewoon multivitaminen daar zit alles in ook voor betere kwaliteit van het zaad kwam ik laat pas achter haha
maar hij neemt het niet voor zijn zaad maar gewoon voor extra vitaminen binnen te krijgen vooral met deze winterse dagen
beterrrrrrrrr., was dit jou eerste ronde? en mag ik vragen waarom jij op zon jonge leeftijd een nekplooimeting hebt gedaan? ik zou het ook graag willen namelijk... maar weet niet of ze het zomaar doen
ja was mijn eerste ronde Ik heb nekplooimeting laten doen aangezien ik extra zekerheid wilde hebben (die is er nooit maar de kans op een gezond kindje is dan veel groter) en de broertje van mijn moeder (is 2 jaar ouder dan mij) is autistisch vandaar dat ik het heb laten doen. Maar nekplooimeting laten ze toch gewoon doen als je het graag wilt hebben het zit (tenminste bij mij wel) toch in een verzekeringspakket. Let wel het is geen gewone echo ze kijken echt alles goed na van de kleine maar houd er wel mooie foto;s op na --> zie album Ik heb wel goed erover nagedacht of ik dit wel wilde of niet want tja wat als er toch iets mis is? en achteraf blijkt van niet? Ik wens je veel succes en hopelijk ben je snel zwanger!
Ow en mijn neefje (jongste zoontje van de zus van mijn moeder) die heeft ook een stoornis maar vraag me niet precies wat