1. Als de kinderen net op bed liggen, serene rust 2. Dagjes weg 3. Op vakantie 4. Zomer, wakker worden en de deuren lekker open kunnen doen. Chillen op de loungeset. 5. Frappucino drinken met de kinderen op een terrasje 6. Vers brood 7. Nieuwe broek/shirt/sierraad 8. Drankje drinken met een vriendin en dom lachen om alles 9. Op een terras mensen kijken 10. Een hertje/konijn/eekhoorn door de weilanden zien huppelen Edit: een schoon opgemaakt bed is ook puur geluk. Same voor een opgeruimd en schoon huis. Edit 2: uitslapen natuurlijk. Al kan ik dit niet meer...
1. Vers gemaaid gras 2. Moestuintje. En dan vooral tijdens het koken naar buiten lopen met je kom, om bijvoorbeeld, tomaatjes te halen voor de salade die je staat te maken. 3. De avonden nu in de tuin. Het knusse van binnen naar buiten halen. 4. Mn kinderen en man. 5. Wandelen in de natuur 6. Een complimentje krijgen 7. Lekker koken 8. Kamperen 9. Een opgeruimd, schoon huis 10. Iets voor een ander kunnen betekenen/voor een ander zorgen. Maar dat geeft vooral heel veel energie.
1) mooi weer (zon) 2) vrije dag samen met zoon 3) schoon beddengoed 4) opgeruimd huis 5) lekker eten met leuke mensen 6) de zee 7) lekker warme douche 8) taartje eten zomaar omdat het kan 9) knuffel van mijn omaatje 10) de geur van net gewassen opgehangen was in huis
Chocolade Mijn dieren Een goeie film of serie kijken Verse bloemen Pakketje dat binnen komt Een schoon bed Een frisse douche Lekker eten Fietsen in de natuur Lekkere geuren De kleur roze
1 koffie 2 tijd met familie 3 schoon en een opgeruimd huis 4 op de fiets naar het werk als het nog lekker rustig is 5 douchen 6 avondje Netflix in de winter als het regent met de kaarsjes aan 7 nieuwe kleding 8 bloemen 9 strandwandeling 10 goed boek
Mijn eerste kop koffie in de ochtend. In de vroege morgen met mijn hond buitenlopen en de wereld wordt langzaam wakker. In de auto rijden met mijn spotify lijst aan. Wandelen met mijn favo muziek. Lekker eten. In de tuin in onze loungeset liggen onder de parasol. Een goede fijne serie kijken. Een opgeruimd huis. Gezellig uiteten met mijn vriendinnen. Iets leuks met mijn man ondernemen. De kinderen die goed in hun vel zitten. Een zelfgebakken cake.
1. Schone vloer 2. Koffie 3. Grote boodschap, in de winkel en op de wc. 4. Goede seks met met mijn vriend 5. Familie 6. BBQ 7. Kerstboom en sneeuw en haardvuur! En natuurlijk de liedjes+sfeer! 8. Soms de kinderen wanneer ze luisteren 9. Tijd voor mezelf 10. Muziek luisteren
In willekeurige volgorde: - Als mijn kinderen gelukkig zijn/ergens van genieten. - Lekker kneuterig spelletjes doen met het gezin. - Lekker eten. - Labrador-filmpjes. - Wandelen met onze hond. - Spontane leuke dag met familie of vrienden. - De warme zon op mijn huid. - Mijn bed. - Thuiskomen op vakantie. - Muziek.
1. Mijn gezin en hond 2. Lekker cappuccino (bij voorkeur in t zonnetje) 3. Van ons huis/tuin 4. Boek lezen 5. Paardrijden en sporten 6. Slapen 7. Lekker eten 8. Uitslapen 9. Shoppen 10. Wandelen met de hond
Op willekeurige volgorde: -Een oprechte, gierende lach van dochter of partner -met dit weer s'ochtends, voordat het te warm is buiten ontbijten of een kopje koffie drinken. -Een onverwachts anderhalf uurtje uitval van een cliënt. -schoon en opgeruimd huis -uit eten -Dagjes uit met gezin -Een gezellige vriendenavond -Een concert/festival/theatervoorstelling -Knuffel/kus/of een "mam, ik hou van je" van dochter -Creatief bezig zijn.
1. Mijn kinderen gelukkig zien 2. Mijn familie 3. Dieren in alle soorten en maten 4. De natuur en de zon 5. Stilte 6. Bloemen 7. Opgeruimd schoon huis 8. Borrelen in de jacuzzi 9. Uit eten 10. Mooie serene muziek
In willekeurige volgorde: 1. Kerst 2. Kamperen 3. Koken en bakken 4. Als de tuin er goed bijstaat 5. De zon 6. Een groot bord patat met mayo 7. Andere mensen helpen 8. De natuur in met name naar zee 9. Lekkere shampoo 10. Creatief bezig zijn
1. Slapen in een net verschoond bed 2. De geur van gemaaid gras 3. Als 1 van de kinderen spontaan ik hou van jou zegt 4. Smorgens even 5 minuten buiten zitten zonder kindergeluiden 5. Zingen 6. Als het lukt om een wandeling te maken 7. Mooie bloemen 8. Vlinders in de tuin 9. Als de jongste een kwijlkus geeft 10. Als ik een nacht door kan slapen
Mijn kinderen ergens van zien genieten, knuffelen met mijn kinderen, onze katten, onze hond, buiten bezig zijn, een opgeruimd en schoon huis, lekker zittende kleding die er ook nog oké uitziet. Als je de kinderen en dieren los telt, dan zijn het er toen.
1. Kijken naar mijn spelende kinderen op de trampoline 2. Zomer, maar straks ook weer knus binnen zitten in de herfst. 3. Vakantie 4. Wijnen met vriendinnen 5. Wandelen en kletsen met vriendinnen 6. Kerst 7. Moodboards maken voor nieuw huis. 8. Spelletjes spelen met familie 9. Een leuke serie bingen 10. Cappucino drinken in mijn eentje als iedereen nog slaapt.
1. Instopmomentje met de kinderen (ná het tandenpoetsen-omkleden-schiet-nu-eens-op) 2. In stilte koffie drinken 3. De geur buiten als het regent na een lange droge tijd (bijna!) 4. Egeltje in de tuin 5. Rondstruinen op rommelmarkten en in kringloopwinkels 6. Van iets ouds iets tofs maken 7. Als een idee uitwerkt zoals je had gedacht 8. Tegen mn vriend aankruipen op de bank 's avonds 9. Kruiden/bloemen/groente/fruit in eigen tuin 10 dagje uit met een van de kinderen (doen we elk jaar rond de verjaardag)