Ben ik benieuwd naar.. Ikzelf heb de ene dag dat ik denk.. mwoah.. t kan er mee door. En de andere dag voel ik me zo'n zeekoe.
Hier eigenlijk hetzelfde...ik heb goeie dagen en slechte dagen hihihi Nu de zomer er weer aankomt kom ik ook weer wat in mijn mindere dagen. Een hoop meiden lopen dan rond in van die strakke jurkjes en korte broekjes...nou...ik waag me er niet in met mijn vetrolletjes haha Op zich voel ik me wel goed....totdat ik weer is de C&A binnen loop voor een leuke broek en ik alleen maar broeken tegenkom waarin je geen ondergoed moet gaan dragen (zo laag op de heupen) en niet een beetje normale broek kan vinden voor de dames die niet het maatje hebben om een heup broek te dragen grrrrrrr Oh...ik heb trouwens voor de 2e antwoord gekozen in de pol haha
Ik heb ook voor het 2de antwoord gekozen..Baal de laatste tijd steeds meer van mijn lichaam. Sinds ik in maart 2006 aan de hormonen ben begonnen is er al 10 kg bij. 18 juni begin ik met een afval project.. liefs kaatje
Ik ben nu, vooral nu mijn buikje begint te groeien, echt wel trots op mijzelf Heb dan ook (nog) geen last van rimpels (gek he, ben 19 ) en dit is mijn eerste zwangerschap... Misschien dat ik na deze zwangerschap wel wat anders zou invullen.. Liefs kiss
Ik vind dat ik niet mag klagen na een tweelingzwangerschap! Ik heb nog een klein beetje vel hangen bij mijn buik, maar da's ook alles. Als ik even de disipline opbreng en buikspieroefeningen ga doen ben ik zo weer helemaal terug op mijn oude figuur.... En dat is superslank met een beetje brede heupen en dikke kont (maar dat mag tegenwoordig toch? (J. Lopez)) Marian
de ene dag tevreden, de andere dag ontevreden. Ben er wel trots op nu minder te wegen dan voordat ik zwanger werd...ben best veel afgevallen.....
Ik vind mezelf wel te zwaar maar over het algemeen heb ik er geen problemen mee. Ik ben nu eenmaal zo!
Ik moet de spiegel ontwijken...Soms denk ik: ja wat wil je? Je hebt een kind gekregen. De andere keer denk ik: daar moet echt iets aan gebeuren. Maar mijn heupen zijn ook breder geworden. Dus al val ik af, mijn oude broeken passen mij sowieso niet meer
ik ben absoluut te zwaar maar zie er wel prima uit, vind ik. maar ben altijd al te zwaar geweest en dat scheelt. als je na een zwangerschap of welke reden dan ook ineens flink aankomt is het moeilijker te accepteren denk ik
Er zitten minder goeie en betere dagen bij, maar op het moment vindt ik het wel goed zo ben tevreden. Maar als er maar niet die .... was
Heb anders beantwoord, namelijk; Mwoah, is nix mis mee... Ben over het algemeen wel tevreden over mezelf, ben net een kleine 9 kilo kwijt geraakt, en zit weer lekker in mn velletje. Met Jamie gaat het super, prive gaat het super en het is supermooi weer! Wat wil een mens nog meer?
over mijn uiterlijk ben ik maar weinig tevreden momenteel. ik ben in mijn bijna 15 week inmiddels 11 kilo aangekomen zonder dat ik snoep of ongezond eet. minder eten is geen optie want dan ga ik onderuit. het is niet alleen mijn buik die al heel fors groeit, maar ook mijn billen en benen en dat wordt er allemaal niet mooier op. 9 van de 10 keer kan ik mezelf voor houden: 'je weet waar je het voor doet en straks weer flink sporten om 't kwijt te raken', maar als ik dan voor de spiegel sta om me aan te kleden niks kan vinden dat past of leuk staat ben ik soms best even flauw. ik probeer me nu maar te verwennen met mooie nagels en een bruin huidje
Ik heb gekozen voor "moet er maar mee leren leven". Heb een beetje een vertekend beeld van mezelf, dat heb ik me gelukkig gerealiseerd. Maar toch..
Ik ben nu tevredener over mezelf dan ik voor de bevalling was. Ik ben niet meer zo zwaar als voor de bevalling. Helaas is dat natuurlijk maar tijdelijk door de borstvoeding. Toch heb ik ingevuld dat er nog wel wat af kan, omdat dit dus tijdelijk is. Verder zou ik wel naar de plastisch chirurg willen als hij wat zou kunnen doen aan die lelijke striae op mijn buik.
Hihi, jij opent altijd van die grappige topics... Op dit moment denk ik 'wat een dikke zeekoe' als ik in de spiegel kijk..... Maar voordat ik zwanger was dacht ik 'goh mag er best wezen'. Hopelijk krijg ik mijn figuur weer wat terug na de bevalling.... Groetjes Miep
ik heb gekozen voor ''anders,nl...'' ik zit op het moment echt onder de pukkels,normaal heb ik hier nooit last van,of maar hier en daar eens eentje,eens in de zoveel tijd.Lang leve de make up dan maar,anders voelde ik me echt niet happy
ik heb gedaan goh ik mag er best wezen, gewoon omdat ik tevreden ben. alleen nog wat zwangerschapskilootjes eraf dan ben ik helemaal blij!
Hier ook, ik moet er maar mee leren leven Ben niet echt ontevreden, maar heb altijd al veel last van pukkeltjes ne puistjes en daar heb ik heel veel moeite mee. Probeer mezelf altijd een beetje te verbergen daardoor. Ben ook 8kg. zwaarder dan 1.5 jar geleden (gestopt met roken, hernia operatie gehad, daardoor niet gesport) Ben nu nog niet echt te zwaar, maar er kan wel wat af. En nu heel veel last van mijn darmen waardoor ik me echt opgeblazen voel. Bah bah. De ene dag is gewoon beter dan de andere!