Noa wil sinds een week niet meer naar bed 's avonds. Voorheen was het altijd netjes 19.00 naar bed. Kusje, aai over haar bolletje en je kon zonder problemen naar beneden. Sinds een week huilt ze moord en brand op het moment dat je de kamer verlaat. Hoort dit bij het sprongetje? (ze is 2 weken te vroeg geboren) en heeft iemand tips om hier mee om te gaan of moeten we gewoon door de zure appel heen bijten?
Kan ook zijn dat ze last krijgt van verlatingsangst. Rond deze leeftijd kunnen ze denken dat je dan niet meer terug komt. Misschien periode waar je ff doorheen moet....
Weet je ook hoelang dat duurt? En misschien of we haar erbij kunnen helpen? Ik speel al 'kiekeboe', een knuffel wilt ze niet..
Ik heb eerlijk gezegd geen tips voor je. Noa heeft hier nog geen last van. Staat het niet in het boekje dat je krijgt van het consultatiebureau? Ik heb er over gelezen. Ik zal het eens voor je opzoeken hoe je daar mee om moet gaan. Wat ik me kan herinneren: -Nog even in haar kamer blijven rommelen zodat ze je aanwezigheid merkt/hoort en dat ze dan rustig in slaap kan vallen. -Overdag in een andere kamer iets doen en dan tegen haar blijven praten zodat ze je hoort maar niet ziet. -Als je weg gaat gedag zeggen, en als je weer terug komt haar weer begroeten De rest weet ik niet meer..kom hier nog ff op terug! Grappig..onze dochters hebben dezelfde naam
Ja, leuk! Even tussendoor: vorige week zegt iemand tegen mij: nou het is dat ik weet dat het een jongen is, maar anders zou je zeggen dat het een meisje is met al dat haar! (Noa had een heel mooi roze jurkje aan..) Toen zei ik: het IS een meisje... Maar hij begreep het niet, want Noa is toch een jongensnaam... WHa ha ha ha madame ligt nu wel te slapen, maar het heeft echt 45 minuten geduurd..
Hahahahaha grappig verhaal! Ik vind Noa met een H meer voor een jongen. Gelukkig slaapt ze nu. Het is wel vervelend als het met zoveel moeite gaat. Heeft ze een speentje? Ik doe ook altijd een muziekje aan als ze gaat slapen. (zit op babyfoon). Denk echt wel dat het een periode is hoor. Wel sneu
En nu ga ik naar bed want deze dame is tegenwoordig HEEL erg vroeg wakker. vandaag was het half zes! Ook best verevlend als ze eerst sliep tot negen uur.
het kan heel goed zijn dat dit een sprongetje is, die verlatingsangst is ook het gevolg van het sprongetje. Omdat ze nu in ene door krijgen dat je weg gaat, en als ze je dan niet meer zien kan je net zo goed in rook opgegaan zijn. Tyler heeft het ook, zo rond 18.00 wil hij echt niet meer slapen. De rest van de dag geen probleem alleen 's avonds Nu houd ik hem gewoon zo lang mogelijk wakker, geef een flesje en dan valt hij vanzelf wel in slaap tijdens het flesje!