Hoi allemaal! Ik heb een vraag, ons dochtertje(morgen 10 weken) heeft vorige week maandag haar 1e prikjes gehad. Volgens het CB kon ze hier maar 24uur last van houden maar sinds die tijd is ze heel etg onrustig, drinkt de fles slecht ect. Zaterdag hebben we een fotoshoot gehad en is ze uit een mandje op de grond gevallen. Heel hard huilen maar was wel redelijk snel weer rustig en we zagen verder niks aan haar. Nu sinds gisteren middag moet ze heel erg veel huilen. Is ze super onrustig drinkt slechter. (Dronk bijna 150 leeg en nu mag ik blij zijn als er 90 in zit) moet veel hoesten, roggeld veel is verkouden(zie je niet maar je hoort het met ademen, moet vaak spugen. (Niet veel maar wel vaak waardoor ze dan weer omgekleed moet worden) en heeft veel krampjes na mijn idee want ze trekt haar beentjes in en poept slecht. Nu denk ik dus echt. Komt het van de prikjes, heeft ze een griepje of zou het toch komen omdat ze gevallen is. En wat kan ik doen?? Ze is bijna 10 weken en je merkt aan alles day ze gewoon niet lekker in haar vel zit. Ze is nog te klein voor luuf en voor een zetpil. (Vanaf 3maand) maar ze is wel een flinke dame van +- 5200 gram(vorige week gewogen) Wie heeft tips?! Ik heb het bedje al schuin staan en ventileer de ruimte goed. En zal ik met haar langs de huisarts gaan of zal het gewoon een verkoudheid zijn?? Alvast bedankt!!
Wat vervelend, misschien even naar de huisarts? Ze mag evt wel gewoon een zetpil hoor, bij de apotheek kun je 60 mg kopen, die mocht ik al aan mijn zoontje geven toen hij 10 dagen oud wat. Beterschap!
Ik zou toch even naar de huisarts gaan.. Ik weet niet hoe de val is gegaan maar ze is nog zo klein.. Misschien dat ze toch iets bezeerd heeft. Vind ook niet zo goed klinken omdat ze daarna ook is gaan overgeven.. Zou er even naar laten kijken
Even de huisarts gebeld en ze willen haar inderdaad even zien. Vanmiddag om half 4 moeten we er zijn. Ben benieuwd