Wij zijn op zoek naar een meisjesnaam, kort en stoer. Meer het type meisje 'spijkerbroek met gympies' dan 'roze en rokjes'. Wat past hier volgens jullie het beste bij?
Meike of Gwen. Meike wat frisser niet-roze, en Gwen wat ruiger niet-roze. Ik denk bij Meike meer aan een vriendelijke stoere vrouw en bij Gwen meer aan een rockchick. Ik vind Meike ook gewoon fijner klinken Jill vind ik niet mooi klinken en komt op mij juist wat tuttiger over.
Jill, maar ik vind de andere twee namen (en dan in het bijzonder Meike) echt zeurderige en vooral saaie namen.
Gwen vind ik niet zo stoer, maar wel best een leuke naam. Jill vind ik leuk en stoer en toch ook lief. Meike vind ik niet zo leuk en ook niet zo stoer. Verder vind ik nog leuk en stoer: Bente, Britt, Joy, Lot, Anouk, Soof, Bibi, Bo, Puck, Fem, Marij, Robin, Juno, Sammie/Sammy/Sammi
Dank voor jullie reacties! Jill is de favoriet van mijn man, Gwen heeft mijn voorkeur vooralsnog. Maar we hebben nog even om er over na te denken (16,5 week zwanger nu)
Gwen vind ik wel leuk, ook redelijk stoer.. Suus vind ik ook echt superstoer voor een meisje. Anders nog Fem of Sam?
Ik vind Jill heel leuk, maar niet stoer. Bij een stoere, korte meisjesnaam denk ik aan Puck, Maud of Kim.
Grappig dat er namen voorbij komen die al van het lijstje af zijn gestreept. Enerzijds omdat ze niet mooi klinken bij de achternaam. Rn ook veel namen die in onze vriendengroep al gegeven zijn. Zo vinden wij Julie ook een leuke naam maar kind van mijn neef waar we veel contact mee hebben heet zo en dochter van vrienden.