Hallo, ik ben nog maar net zwanger. ik weet niet precies hoe lang, omdat ik een onregelmatige cyclus heb, maar het is hooguit 7,5 week. Vorige week zaterdagavond zag ik ineens roze slijm op het toiletpapier. Die ochtend heb ik gemeenschap gehad. Kan het daarmee te maken hebben gehad? Het bleef wel erg lang aanhouden: zondag was het bruin, maar maandag t/m donderdag was het steeds weer roze en dan weer bruin. Gisteren en vandaag heb ik niets gezien. Wel ook sinds het begin van het bloedverlies krampen, alsof ik ongesteld moet worden. Het wisselt hoe hevig, soms echt hevig (heviger dan ik gewend ben bij m'n menstruaties), maar soms ook nauwelijks te voelen. De krampen zijn er vandaag ook weer, zonder bloedverlies. Ik tob al een week en moet nog ruim een week tot de echo. Steeds wiebel ik heen en weer tussen geloven dat het wel mee zal vallen en haast zeker zijn dat het mis is. We hebben het een jaar geprobeerd, en gezien mijn onregelmatige cyclus is de kans niet groot dat het snel weer lukt, als het nu mis is. Hoe liggen mijn kansen, denkt u? Alvast bedankt!!!
hoi, helaas kan ik je geen percentages geven. Bloedverlies na gemeenschap komt vaak voor, het is geen helderrood bloedverlies geweest dus dat is hoopgevend. De krampen kunnen van het groeien van de baarmoeder komen, het kan ook een teken zijn dat het niet goed is. succes met afwachten tot de echo en ik hoop voor je dat alles ok is! Mirjam