Mijn zoon was gisteren 10 weken, maar ik heb de indruk dat hij tandjes aan het krijgen is. Kan dat?! Ik dacht dat dat pas rond de 6 maanden gebeurde De reden dat ik aan tanden denk is dat er op zijn onderkaak 2 witte puntjes zitten die hard aanvoelen, hij kwijlt echt nog veel meer dan hij al deed (het druipt er nu gewoon constant uit), hij zit telkens met zijn tong over zijn tandvlees te wrijven en hij bijt op alles wat hij te pakken krijgt. Als klap op de vuurpijl krijg ik nu ook nog het idee dat zijn temperatuur aan het stijgen is (nog niet gemeten, want hij slaapt eindelijk even). Wat denken jullie? Hij is zo ontzettend uit zijn doen... Ben ik helemaal niet gewend
het zou kunnen maar het hoeft niet. Fenna bijt ook op alles wat los en vast zit en heeft al een keer van die gele zure poep gehad. Maar ondertussen is er nog geen tand te bekennen en ze is nu al 8 maanden. Het is volgens mij ook erfelijk bepaald. Dus als je partner en jij allebei laat waren krijgt je kind ook later pas tanden. Mijn man was 7.5 maand en ik bijna een jaar dus bij Fenna klopt het wel.
Als het alleen dat bijten was zou ik er niet aan gedacht hebben, maar de combinatie van alles zorgt er toch voor dat ik hieraan denk... Vooral die harde witte puntjes! Zo raar... Jammer genoeg weet mijn moeder niet meer wanneer ik mijn eerste tanden kreeg en leeft mijn man's moeder niet meer, dus kunnen we 't van hem ook niet meer achterhalen. De theorie is wel heel leuk
kan zomaar hoor. mijn nichtje had dat ook al zo vroeg en met 6 maanden had ze al 4 tanden boven en 4 onder. nu is ze 9 maanden en er zijn er genoeg onder weg. mijn zoon is 6 maanden en is nog steeds tandloos
Ikzelf had na een week al een tand en mijn broertje had 2 bij de geboorte. Mijn zoontje is nu 8 weken en krijgt ook al tandjes. Hij heeft nu drie puntjes die ik voel maar zetten nog niet door, weet ook niet hoe lang het duurt voor ze echt dookomen.
Je kan de symtomen wel hebben maar ze komen echt veel later pas door hoor. Hier ook zo vroeg al en uiteindelijk met 8 maanden pas de eerste tand.