hoi dames! Ik had vorige week donderdag de termijn echo. Volgens mijn berekening was ik 10 weken en 5 dagen. Volgens de berekening van de vk 10+4 omdat ik met 7+2 een echo had en de vk zei dat ik 7+1 was. Prima wat is nou 1 dag verschil. Maar tot vorige week donderdag dus, ze had de baby een paar keer opgemeten en kwam steeds uit op 11+4. Dus 6 dagen verder dan mijn eigen berekening. Mijn laatste menstruatie was 19 augustus. En ik kan geen eerder ei gehad hebben. Volgens mijn berekening kan dat gewoon niet. Ook omdat we pas wat later seks hadden. Dat weet ik gewoon nog zeg maar. Hoe kan dit? En iemand ook wel eens dit mee gemaakt?
Als ze maar 1 mm ernaast meten kan dat al dageb schelen. Zolang je niet ver terug word gezet zou ik mijn eigen niet te druk maken. Ieder vruchtje groeit op zijn/haar tempo, kans dat je de volgende keer weer watwat terug word gezet. Groetjes
Ik ben bij mijn zoontje een week vooruit gezet terwijl het eigenlijk onmogelijk was.Lekker van genieten dat je al 6 dagen verder bent. Deze zwangerschap ook weer 5 dagen vooruit gezet.
Dat is toch gek dames? Ik vind wel fijn. Liever iets verder dan terug gezet worden. Maar het kan gewoon niet. Of groeit de beeb nu al op eigen tempo haha
Blijkbaar heeft je kindje een goede start gehad! Elk kindje groeit op zijn eigen tempo en in die eerste weken groeit het ene kindje wat harder dan de andere. Ik ben de eerste zwangerschap 8 dagen vooruit gezet en deze zwangerschap 5 dagen vooruit gezet.
Iemand op dit forum is ook een week vooruit gezet, terwijl dat obv ovulatietesten en niet eerder seks gehad hebben onmogelijk was. En ook met latere echo's blijkt het te kloppen. Fijn toch, een week cadeau
Ja het blijft een raadsel. Ik neem veel rust en eet gezond. Misschien daardoor? Ik weet het anders ook niet. Maar zeker een mooi cadeau!
Haha ja geen idee... Maar sommige testen al heel vroeg waar andere pas na officiële nod een streep krijgen. Zal toch iets met de innesteling en hoe snel t eitje überhaupt in de baarmoeder aangekomen is van doen hebben lijkt me dan toch?