hi iedereen heb net mijn 10w echo gehad.. eerst zag ik het foetusje goed zitten, zo kalmpjes en eens de dokter wat harder duwde met het toestelletje op mn buik zagen we op het scherm dat het baby'tje erg actief werd Stampen met de beentjes, de handjes boksen, hoofdje bewoog wat, en we zagen ook het hartje kloppen Dokter zei : amai, kijk eens hoe actief En dat voor een klein dingske van 3 cm Hadden jullie dit ook? xxx
Ik kan echt niet wachten! De 31e mag ik eindelijk voor een echo. Ik ben zo benieuwd! Het lijkt me heel erg bijzonder om te zien.
BIj ons was de kleine tijdens de eerste echo ook heel erg actief. En bij de tweede echo weer! Een echte druktemaker daarbinnen, alleen wel jammer idd dat ik het zelf nog niet kan voelen
hahaha als we het nu zouden voelen al zou ik heerlijk vinden onze oudste was niet zo actief en de jongste weer wel. Dat isook nu nog in hun karakter te merken. Dus ben benieuwd ....
haha wat leuk! mn echo met 7 weken en 5-6 dagen was nog erg vroeg maar de verloskundige dacht al wat beweging te zien! ik mag 5 januari voor mn 12 weken echo. ben benieuwd!
dat is ws gemeten met de benen, bij was het op 10w2d 3,65 cm gemeten van hoofd tot billen, dus zonder benen
Bij ons was het ook zo. Ik zag het foetusje zitten. Hartslag was goed, maar het bewoog helemaal niet! Toen vroeg ik of dat wel goed was, want ik maakte me meteen zorgen.... En toen zei dat meisje, jij slaapt toch ook wel eens? Maar hoest maar eens een keer. Dus ik hoesten en ja hoor, armpjes in de lucht en beentjes ook. Echt geweldig. Dat was bij 9 weken en 6 dagen. Nu zit ik te denken om een 3D pretecho te laten maken. Ben straks bijna 15 weken. Ik weet alleen niet zo goed wanneer de beste tijd hiervoor is.. Denk er nog even over na. Kosten zijn 60 euro. En dan heb je een dvd van een half uur..