Bedoel je dat de placenta tegen de voorwand van de baarmoeder aanligt of dat de placenta (deels) voor de uitgang ligt? Ik heb zelf de placenta dit keer aan de voorzijde van de baarmoeder liggen, en heb begrepen dat je echt niet meer kans hebt op een vroeggeboorte oid. Het kan wel zijn dat je de kleine wat minder voelt omdat er een 'kussen' zit, maar verder is er geloof ik niks aan de hand. Mocht de kleine in een stuit liggen dan zullen ze wel minder snel proberen te keren via de buikwand, omdat er dan een risico bestaat dat de placenta loslaat.
Ik schijn dat ook te hebben dat werd vandaag verteld door de vrouw die de echo maakte, heb alleen niet echt opgeslagen wat ze zei lag zo naar mn kleintje te staren...hihi Maar dan voel je de kleine wat later zegt ze dat verstond ik wel
ik heb dat ook en daarom konden ze bij de eerste controle het hartslag niet horen ik had het niet meer. maar gelukkig een echo gehad en een goed kloppend hartje. ik hoor verschillende verhalen maar volgens een collega die dit ook had die is gewoon thuis bevallen en alles is goed gegaan.
ik heb het bij de eerste gehad. en ben gewoon netjes op tijd bevallen. Had toen een hele voorliggende placenta. Nu bij deze zwangerschap weer voorligginde placenta en een stukje over me baarmoedermond van de placenta. maar daarvoor krijg ik nu een extra echo.