Hoi allemaal, Ik had even een vraag, en hoop hier wat meer duidelijkheid te krijgen.. Ik heb het een aantal keren onveilig gedaan met mijn vriend (geen pil en condoom) hij is niet in mij klaar gekomen...maar ik weet van horen en lezen dat je van voorvocht ook zwanger kan raken Is die kans groot? Ik heb rond mijn ongesteldheidsperiode bruin, rozig bloed verloren, heel weinig en zo'n 2/3 dagen...was niet te vergelijken met mijn normale menstruatie...zou het mogelijk kunnen zijn dat ik nu zwanger ben...ik voel me wel sinds afgelopen donderdag wat misselijk en heb sinds een tijd erge hoofdpijn..maar omdat ik lees dat als je denkt zwanger te zijn deze symptomen te kunnen voelen..maar eigenlijk in de maling genomen word weet ik het even niet meer...heb het ook erg koud en dan weer warm...voel me heel vreemd..ik weet dat jullie niet kunnen zien of ik zwanger ben of niet..maar zat even met deze vragen...snel maar ff testje doen.. Alvast bedankt! En als het zo zou zijn is het meer dan welkom hoor...we weten dat we het niet veilig deden en wat de eventuele consequenties er van kunnen zijn
Ja je kunt idd zwanger worden van voorvocht maar de kans is natuurlijk wel kleiner dan van sperma (minder zaadcellen in voorvocht dan in sperma) De enige manier om te weten of je zwanger bent is toch echt een testje doen Succes in ieder geval!
haaii!! je kunt idd zwanger raken van voorvocht want ook daar zitten spermacellen in. dus het zou goed kunnen en dat bloed dat j verloren heb zou mischien innesttelingsbloed kunnen zijn. dat weet ik niet zeker want ik heb dat niet gehad. maar mocht je zwnager zijn alvast van harte gefeliciteerd meis!! laat je het wel even weten?
Je zou zwanger kunnen zijn, maar dat weet je het snelst als je een testje doet En anders zou ik denken dat je een licht griepje onder de leden hebt als ik het zo lees.
Als ik jou was zou ik inderdaad maar even een testje doen want het zou zomaar mogelijk kunnen zijn... Maar het kan ook zijn wat Nynke Jellie zegt dat je een griepje onder de leden hebt. Ben je overtijd? Ben benieuwd. laat je het weten??
Bedankt voor de reacties.. Ik weet niet goed of ik overtijd ben, ben het erg onregelmatig ik heb wel 2/3 dagen bruin rozig bloed gehad, was ook heel weinig..dus niet zoals mijn menstruatie normaal is en nu las ik dat het misschien een innestellingsbloeding geweest kan zijn dus weet het echt niet meer hihi Ga morgen toch maar even testje doen.. Laat het jullie weten
aaaaahhh posten ze een topic, en vertellen ze..."ik ga morgen testen" en vervolgens hoor je weer niks!!!!
@ cindy24 de dag is gelukkig nog niet om he Maar is inderdaad spannend, we wachten maar rustig af of Amber hier vandaag weer wat van haar laat horen, en hopen dan op positief nieuws natuurlijk!
Hallo dames! Leuk om te lezen dat jullie nieuwsgierig zijn! Ik wou vanochtend testen, had het idee om vroeg een test te kopen en dan te testen..liep alleen anders...moest overwachts werken..snel net even langs de kruidvat geweest (las dat die het beste was?) is het nou verstandig om vanavond te testen of zeggen jullie beter morgenochtend Whaa echt erg het is niet gepland maar nu ik er zo mee bezig ben hoop ik stiekem toch dat ie positief is!!