Geslachtsbepaling bij 16 weken

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Sharon20, May 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    Hoi allen,

Vanavond heb ik mijn 3de echo (ben nu 16 weken) en ben super benieuwd! bij een nichtje wisten ze rond deze tijd te zeggen wat het ging worden...

bij hoevele van jullie wisten ze het ook al zo vroeg te zeggen? ik hoop echt dat ze al iets kunnen zien! zodra ik weet wat het word, ga ik is goed shoppen! heb geen voorgevoel. hopen op een jongen (vriend is stamhouder) een meid is natuurlijk ook geweldig! ben zo nieuwschierig!

2. carma

carma Niet meer actief

Hoi sharon.

Bij mij konden ze met 16 weken nog niets zien, maar ik heb flink overgewicht en de baby lag nog diep.

Wel grappig, mijn man is ook stamhouder.
    Het is het eerste kleinkind met deze achternaam.
    Voor hem hoop ik ook op een jongen, voor mij maakt het echt niet uit ik vind een meid ook heel leuk.
    Wij hebben vanavond een pretecho (18 weken), ik hoop dat ze nu wat kunnen zien.

Suc 6, groetjes marieke

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Marieke; wat is veel overgewicht?
    Ik ben ook best stevig (kilo's vorige zw.schap zitten er allemaal nog aan) en ik heb met 17 weken een 3d echo, hoop wel dat ze iets kunnen zien.
    Had jij ook een 3d echo?

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    Hoi spannend hoor! laat jij ook wat weten? ikzelf heb niet echt last van overgewicht... sinds ik zwanger ben ben ik trouwens ook nog niets aangekomen. ben 1.65 ongeveer en weeg 68kl. dus niet echt veel overgewicht. een nicht van mijn vriend heeft wel heel veel overgewicht, en bij haar konden ze het rond 12 weken al zien... het hangt er volgens mij maar net vanaf hoe het beebje erbij ligt! ik vind het allemaal wel spannend :D ik laat zeker iets weten!

5. carma

carma Niet meer actief

Hoi maxje

Ik praat toch wel over 40 kg te zwaar.
    Ik ben wel heel gezond zwanger.
    Nee wij hebben nog een 2d omdat ze zeggen dat een 3d pas leuk word vanaf 22/23 weken.
    Heb jij wel een 3d echo, misschien moeten wij daar ook maar eens aan denken.
    Dan kunnen ze het misschien beter zien.

Doei doei
    groetjes Marieke

6. Niet meer actief

Oeee spannend meiden.. laten jullie het even weten of ze het geslacht konden zien?
    Ik wil namelijk ook met de 16 weken ofzo een 3d echo laten doen, voor het geslacht.. maar wil wel weten of het meestal lukt of niet ;)

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    Hoi, de echo die ik vanavond laat doen is gewoon een controle echo en zal dus gewoon 2d zijn. ik ga voor een 3d en 4d echo met ongeveer 25 weken.

8. Niet meer actief

Ja naaja.. zou dan graag weten of jij het kon zien met 2d ;)
    Ben zoo benieuwd wat voor geslacht mijn klein wonder is!

9. Anna1978

Anna1978 Actief lid

Oct 7, 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Bij mij konden ze het geslacht duidelijk zien met 16 weken, ik heb geen overgewicht toen 55 kilo bij 167 cm (weet niet of dat scheelt?)
    Succes iig vanavond.

10. vogue

vogue Lid

Sep 21, 2007
    93
    0
    0
    België
    ben gisteren om echo geweest en het is duidelijk een kleine meid!
    Ben ook niet van de magerste en alles was goed te zien hoor.

11. carma

carma Niet meer actief

hoi vogue,

Fijn om te horen.
    We zullen het zien straks, moet om 21.30 voor pretecho.
    We lopen wel gelijk op, leuk hoor.
    Veel klachten gehad?
    Ik bijna niets, ben wel erg emo en word om niets boos.
    Hoort erbij toch ;)

Groetjes marieke

12. Jacobien

Jacobien Actief lid

Apr 8, 2008
    378
    0
    0
    Succes vanavond!

Bij mij zag je op de echo van 15 1/2 week ook het geslacht (al wilde de gynaecoloog er niets over zeggen). En wij krijgen na 2 jongens nu een meisje! Leuk hé!

Groetjes Jacobien

13. Niet meer actief

Mariek.. hoe was het? hihi leuk!

Ik ben ook zoooo benieuwd wat mijn frummeltje is ! Heb altijd gezegd een jongen, maar nu weet ik het toch allemaal niet meer oz zeker ;)

14. carma

carma Niet meer actief

goedemorgen.

Het was geweldig om ons kleintje weer even te zien.
    Alles zit er op en aan, het hartje klopt goed en het maagje en de nieren zijn goed gevuld.
    En ja hoor het is net zo eigenwijs als zijn moeder, die laat zich ook niet graag tussen de benen kijken hihi. :D
    De benen lagen zo opgetrokken dat we niets konden zien ook niet na wat schudden.
    Alles liet het zien behalve dat.
    Nu maar weer 2 weken wachten tot de 20 weken echo.
    Maar het is gezond en groeit goed dat is het belangrijkste.

Hoe is het bij de andere gegaan?
    Groetjes marieke

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh jee, ik heb zaterdag de 3d echo en we zijn toch wel heeeeel erg nieuwsgierig! Maar ook wij hebben eigenwijze genen in de familie (niet ik hoor ;) ) dus ik reken nergens op. Het is fijn om de kleine weer even te zien. Ben benieuwd hoe het gaat daarbinnen. Ik vind dat er een luikje moet komen in mijn buik, zodat ik af en toe even kan gluren (ok heel de dag). Sharon, heb jij wat gezien? Een bigmac of een hotdog? :p

16. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    Hoi allen! gisteren avond naar de gyn... en zijn eerste vraag: Wil je weten wat het word? JAA natuurlijk :D:D

de kleine lag er goed voor... het word een manneke bij ons! wij krijgen een zoontje! nu kan ik eindelijk gericht gaan shoppen!
    ben super blij dat ik het weet!

voor de rest zag alles er perfect uit. hij bewoog heel veel en was goed gegroeid. over 4 weekjes weer een echo! kan nu al niet meer wachten :D

17. Niet meer actief

Mariek, wat een super heerlijk nieuws.. alleen jammer dat je kleintje zo eigenwijs was ;) maargoed, zolang hij/zij maar gezond is toch!

18. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,179
    0
    0
    Den Haag
    @Sharon20 Fijn te lezen dat alles goed is, leuk hoor een ventje, ik ben zeker ook van plan om binnenkort te gaan voor de geslachtsbepaling, genietse de komende tijd.

19. Niet meer actief

En @sharon, superleuk een stoere knul!
    Geniet ervan!

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Sharon, gefeliciteerd met je zoon!

Share This Page