Ik heb gisteren een hele vroege echo gekregen om een bbz uit te sluiten. Nu ben ik superblij en gerustgesteld dat het vruchtzakje op de juiste plaats zit. Maar ik vraag me tegelijkertijd af of er meer vrouwen zijn die een echo hebben gehad waar alleen nog maar het vruchtzakje te zien was of dit normaal is? De 19e heb ik weer een echo.
Met 4+5 weken heb je al geluk dat je een vruchtzak ziet, laat staan een vruchtje In 95% vd gevallen is er namelijk nog geen vruchtje zichtbaar met 4+5, dus jouw echo is compleet normaal
Mijn echo met exact 5 weken. Ook alleen maar een vruchtzakje te zien wat volkomen normaal is ik mag de 20e voor een nieuwe echo. Dan ben ik 9+1. Mijn echo was trouwens om mijn eileiders te checken omdat er op een eerdere ct scan iets raars gezien was. Dit bleek uiteraard niks te zijn, maar wel een zwangerschap op de juiste plek dus
Ik heb ook rond de 5 weken een echo gehad om bbz uit te sluiten. Zelfde beeld als jij en mag de 21e weer. Spannend!
Idd leuk! Ik had eigenlijk eerder moeten gaan ivm een molazwangerschap in mn voorgeschiedenis maar ben 3 weken op vakantie nu. Dus de planning werd even omgegooid
Bedankt voor jullie reacties! En wat spannend dat we allemaal rond dezelfde tijd echo krijgen. Ik ben dan 6+3