Hoi meiden, Vandaag ben ik precies 4 weken en 4 dagen zwanger. Ik voel me helemaal anders dan bij onze eerste zwangerschap. Toen had ik heel erg zere borsten, nu niets. Toen was ik extreem moe, nu af en toe wat vermoeid, maar verder niet. Bij onze eerste niets niet misselijk geweest. Afgelopen woensdag had ik een dag dat ik steeds heel misselijk was, maar ook dat is eigenlijk zo goed als weg, af en toe voel ik een 'weeiig' gevoel rondom m'n maag. Al voor m'n NOD had ik last van lage rugpijn, dat uitstraalde naar m'n benen, en ook een zwaar gevoel in m'n buik. Nu had ik vandaag weer lichte buikpijn, maar ook een drukkend gevoel, boven m'n schaambot en steken in m'n lies. Ook ben ik vaak 'nat' van onderen. Ik maak me heel bang dat het nu niet goed gaat, en dat puur om het feit omdat ik allemaal dingen voel die ik m'n eerdere zwangerschap juist wel had en nu dingen voel, in m'n buik en lies, die ik toen niet voelde. Maar wie herkent zich hierin? Ik las al van groeipijn en ook dat er van alles al bezig is in je buik en je daarom last kunt hebben van je buik. Ik hoop zo dat het dit is, ik ben zo bezorgd!
ik was daar ook bang voor en die angst bleef groeien tot ik dit weekend op de spoedafdeling belande uit pure angst en alles bleek in orde.is echt je baarmoeder die groeit en volgens de gyn is dit meestal anders bij een tweede zwangerschap als bij een eerste.maak je geen zorgen