Ik heb sinds een paar nachten pijn in mijn linkerzij. Het is echt een heel irritante zeurende pijn, die niet de hele nacht duurt maar toch wel een tijdje. Ik moet er dan echt over gaan wrijven enzo. Kan dit een vorm van oefenweeën zijn ofzo? Graag jullie ervaringen, het is voor mij allemaal nieuw en het einde nadert dus ik ben me van elk pijntje bewust
zijn meerdere antwoorden denk ik. heb het zelf ook wel veel en denk dat het mijn buikspieren of banden zijn ,aangezien er natuurlijk een redelijk gewicht aan ligt zo tijdens het slapen.dan hangt die buik toch een beetje naar onder. en kan ook zijn dat je kleine je steeds trapt op diezelfde plek en je dus een blauwe plek daar hebt dit heb ik ook al een aantal maal gehad. erg vervelend ook.
Ik ben 29 weken en ik vroeg hetzelfde aan de gyn en die zei, dat pijn in de linkerzij meestal komt vanuit de darmen. Ik kreeg een goedje om de ontlasting iets zachter te maken. Door het warme weer kan dat makkelijk voorkomen bij zwangeren. Nu is het helemaal over. Het hoeft natuurlijk niet, maar wie weet heb je er iets aan. Succes ermee!
Dankjewel, ik ben gisteren bij de vk geweest en die vroeg of ik wel genoeg dronk, want je nieren schijnen dus bij je linkerzij een beetje naar je rug toe te zitten. Het was wel precies die plek, en het kan goed zijn dat ik door de warmte toch niet genoeg vocht heb binnen gekregen. Dus ik ga nu maar meer drinken om dat kijken of dat helpt, misschien ook een tip voor jullie!