is dit een miskraam?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by margot, Jan 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. margot

margot Lid

Aug 30, 2007
    86
    0
    0
    Hallo

Allereerst nog de beste wensen voor 2010!

Ons jaar is iets anders begonnen dan we gehoopt hadden. Althans dat denk ik. Vorige week dinsdag een 1e echo gehad, hartje zien kloppen, ik was ongeveer 7 weken en 2 dagen zwanger. Afgelopen zaterdag stond ik op en ben naar wc gegaan en toen ik wilde afvegen was de hele wc rood en lag er een propje van een paar cm in. Gebeld met huisartsenpost, zeiden dat het een miskraam zou kunnen zijn. Maandag gyneacoloog bellen was hun advies (sta daar onder behandeling). Binnen half uur tot een uur geen bloed verlies meer gehad. vandaag ook niets...wel wat steekjes in mijn buik.

Ik ga er vanuit dat het een miskraam is, maar duurt het maar zo kort dat bloedverlies, geen krampen of iets gehad.

Graag uw reactie...

Margot

2. margot

margot Lid

Aug 30, 2007
    86
    0
    0
    Hoi

Vanmorgen gelijk gebeld naar poli gyneacologie. Kon er vanmorgen terecht en er was een kloppend hartje te zien. Alles was goed... wat het bloedverlies met stolsels dan wel veroorzaakt heeft, is niet duidelijk.

Ben blij en opgelucht want ging van het ergste uit.

MArgot

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Margot,

wat fijn voor jullie. Fijn ook dat jullie zo snel bij de gyn terecht konden. Vaak is zo'n klein beetje bloedverlies veroorzaakt door een klein geknapt vaatje aan de buitenkant van je baarmoeder; vaak in de baarmoedermond. Kan geen kwaad, maar is zeker in het begin wel schrikken.

Groetjes Brigitte

Share This Page