ik weet helemaal waar je door heen gaat .. ik ben iets korter zwanger dan jij .. ik heb nog wel een kloppend hartje maar het is afwachten volgens de gyn wanneer het gaat stoppen Ik moet woensdag terug komen en als het gestopt is , krijg ik ook curretage .. ze verwachten dat het eerder gestopt is ( misschien nu al ik weet niet niet ) om te zien of de natuur een voorzetje zal geven .. Je bent kapot van verdriet en leeg van binnen . IK voelde mij vanmorgen zo zwanger maar dan ineens zakt het weer weg .. het is zo verwarrend! Ik wens jou in ieder geval heel veel sterkte en kracht toe ! Dikke knuffel
dank jullie wel.. a1974 ik stuur je pb.. sterkte ---------------------- het is achter de rug. operatie viel mee. daarna wat zwak en uitgedroogd , dus lag vannacht op kraamafdeling.. wel aparte kamer, maar tegenover kamer met baby. nu weer fijn thuis
Wendy, woorden schieten tekort en zullen niet genoeg troost kunnen bieden. hopelijk heb je iets aan het gedicht what makes a mother wat ik heb geplaatst in de vlindertuin onder de titel "voor alle mamas van vlindertjes en sterretjes" Liefs