Hallo, Ik zit met een probleem en zal eerst het hele verhaal vertellen. Op 24 maart heb ik een decapeptyl spuit gehad waaruit een eisprong is ontstaan van 3 of 4 eitjes. Ik heb een positieve test gehad op 9 april en op 17 april kreeg ik buikpijn onderin de buik. Er is gebleken dat in vocht achter de baarmoeder had van 48mm bij 16mm. Daardoor heb ik een miskraag gekregen en ben ik op 26 april 2 vruchtjes verloren. Het vloeien is gestopt op 1 mei en op de echo van 3 mei was alles weg en mooi schoon. Nu verwacht ik dat ik een spontane eisprong heb gehad en heb ik sinds afgelopen zondag af en toe bruin bij het afvegen. Nu heb ik sinds vandaag weer wat buikpijn op dezelfde plaats als bij mijn miskraam. Dat bruine bij afvegen kan dat nog van de miskraam zijn, dit is het eerste wat ik heb gekregen in 2 weken) of kan het zijn van een nieuwe innesteling? En kan dit dan ook mijn buikpijn verklaren, het zit links onderin de buik. Ik ben heel erg benieuwd wat dit kan zijn. Ik hoor graag van u. Groeten Mathilda
Hallo, Als alles schoon was denk ik niet dat het bloedverlies van de miskraam is maar kan het zijn van een innesteling maar dat weten we pas zeker bij een positieve test. Die buikpijn kan ik niet zeggen want ik weet niet precies waar je die voelt. Groetjes Ineke
dank je wel voor het antwoord. Hoop dat het ook zo is en dat ik dan spontaan zwanger ben en ik volgende week een positieve test heb. Nogmaals dank je wel, klein beetje onzekerheid is weg.
Ik heb nog een vraagje, ik had op 20 april een hcg van 196 en op 27 april 133. Wanneer kan ik ervan uit gaan dat het hcg uit mijn urine is? Weten jullie dat? Ik hoop dat jullie het weten. Groeten Mathilda