Hele lichte 1e menstruatie?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sparky, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zijn er hier meer bekend met een hele lichte 1e menstruatie na de bevalling?

Ik ben na de bevalling binnen 2 weken volledig gestopt met vloeien.
    Merkte 1,5 week geleden vruchtbaar slijm op en baarmoedermond stond ook goed open. Na een paar dagen weer gevoeld en toen was de baarmoedermond hard en dicht.
    Vannacht wakker geworden met de wel bekende heftige hoofdpijn.
    Vanmorgen begonnen met bloeden.

Maar normaal ben ik altijd de 1e dag gelijk goed ongesteld. Hoewel ik normaal ook altijd vrij lichte menstruaties heb is het dit keer nog iets lichter. En ik had overal gelezen dat de 1e menstruatie heel hevig moet zijn.
    En heel eerlijk, ik weet niet meer hoe dat was na de vorige bevallingen.

Zijn er meer die alleen maar een lichte menstruatie hadden? Of kan ik toch nog een 'stormloop' verwachten?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had mn 1e menstruatie na 12 weken, amper wat qua bloed etc, wel mega buikpijn.
    De keer erna....😨

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ohw haha.. kan dus ook nog daarna zijn.

4. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Ik ben inmiddels 2x ongesteld geweest (1e x pas naar 11 maanden, denk door borstvoeding). Voor de bevalling altijd enorm heftige menstruaties, eerst dag/2dagen gewoon ziek er van en lang heftig bloeden. Nu beide keren een paar uur redelijk buikpijn en 3 dagen bloeden daarna word het al snel minder. Begreep ook altijd dat de eerste menstruatie heftig zou zijn (en na een ks nog meer zeiden ze in het zkh) dus vind het ook vreemd.

Deel Deze Pagina