hee meiden! Mn vriend en ik willen eigenlijk weer sex met elkaar. Ik vloei al een paar weken niet meer maar wil wachten tot ik de eerste keer ongi ben geweest, zodat ik weer aan de pil zit. naar hoeveel tijd werden jullie weer ongi? ik zit er nu iedere keer op te "wachten". want met condoom, deed bij mij iedere keer pijn. liefs x
ligt er ook aan of je bv geeft, dan kan het alnger weg blijven. ik heb 6 weken bv gegeven en ben toen af gaan bouwen. mijn zoontje is nu bijna 16 weken en ben net ongesteld geworden dus bij mij duurde het ongeveer 10 weken na dat ik gestopt ben met de bv. je kan overigens ook al met de pil beginnen dan heb je kans dat dit je cyclus op gang brengt.
Dat de sex pijn doet hoeft niet zozeer met het condoom te maken te hebben.. Gewoon wat (meer) glijmiddel gebruiken helpt hier ook goed. Hier trouwens nog niet ongi geweest sinds de bevalling (bijna 3 maand geleden), maar geef dan ook nog bv.
Of ik nou glijmiddel gebruikte of niet, dat deed toch pijn Ik geef Flesvoeding.. gewoon nog even afwachten dan..
ik ben nu ongeveer 6 weken geleden bevallen en ook nog niet ongesteld Geef flesvoeding. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden
hallo mijn zoontje is nu bijna 12 weken en ben vorige week ongi geworden kan best lang duren maar je hebt ook kans dat het zonder ook pijn doet
10 weken na bevalling (heb daarvoor een spiraaltje laten plaatsen) Ben wel 2,5 week ongi geweest....hopelijk blijft het bij 1 x dat het zo lang duurde want amai...
Bij Milan ben ik helemaal niet ongesteld geweest totdat ik weer zwanger was (na 6 maanden). En Isabelle is nu 3,5 maand en ook nu ben ik nog niet ongesteld geweest, denk dat het hier nog wel even gaat duren ook.