Gisteravond op de bank voelde ik in mijn buik duidelijk, onderin thv ruggetje, een ademhalings beweging. Te traag voor een hartslag en te snel voor mijn eigen ademhaling.... dus dat moet de baby zijn toch? Tenminste, ik weet dat de ademhalingsspieren ook geoefend worden en het was niet de baarmoeder die samentrok, denk ik. Duurde wel een half uur, toen was het over. Ik had dit nog niet eerder opgemerkt. Iemand van jullie wel?
Mij valt dat de laaste tijd ook erg op, maar kan niet bedenken wat het nou zou kunnen zijn. Zal dus wel de ademhaling zijn!
Klopt! ik voel en trouwens als ik op mijn zijde lig en de kleine met de rug aan die kant zie je het ook! dus klopt.. op echo's lieten ze ons al zien dat de kleine ademhalingsoefeningen doe. maar had het nog niet eerder zo gezien! Liefs Jazzie
Dat ken ik ja mijn kleine meisje deed dat een aantal weekjes geleden ook af en toe Ik wist alleen niet dat het de ademhaling was de vk zei dat het iets met het ontwikkelen van het zenuwstelsel te maken had maar ademhalen klinkt meer zoals het voelde inderdaad