Ik heb vorige week maandag getest en woensdag weer met clear blue die gaf zwanger 2-3 weken aan. De een zegt je merkt niks de ander wel. Ik heb buiten dat ik super pijnlijke borsten heb, continu een muffe nicotine achtige geur in mn neus en mond... herkenbaar voor iemand ??. Hahaha
Mijn geur is vele malen sterker geworden en moet ook echt overal van kokhalzen of overgeven.... Dat kwaaltje had ik bij de eerste ook en nu weer, begint een beetje af te nemen.
Ik had precies hetzelfde hoor, hoort erbij. Tevens kon ik gewoon sommige dingen in het huishouden niet doen zonder te kokhalzen. Vaatwasser uitruimen, koelkast openen.. heel raar!
Je gaat zowizo veel beter ruiken en proeven tenminste dat hebbik wel. Ruik heel sterk andere geuren nu echt geen pretje soms. En qua proeven wat ik normaal erg lekker vindt smaakt me soms helemaal niet meer
Ik weet nog dat ik over mijn nek ging van de geur van bakboter.. en later in de zwangerschap vond ik grote parkeergarages en ruitenvloeistof echt zó lekker ruiken
Ik wist dat ik zwanger was toen ik letterlijk moest kokhalzen van de geur van koffie. Verder vond ik de geur van gebakken vlees ook om te kotsen. Je geur en smaak verandert enorm tijdens de zwangerschap. En ook nog wel een aantal keer gedurende de zwangerschap
De geur van gebakken vlees en eieren werd ik echt kotsmisselijk van! Terwijl ik daarvoor altijd dol was op een gebakken eitje...
Nog voor de positieve test had ik zelfgemaakt knoflooksaus (zonder knoflook te bakken) gemaakt voor mijn man. Hij heeft de hele avond zo erg gestonken en niet alleen dat.. door hem stonk de hele slaapkamer. Ik heb de hele nacht en dag het raam open gehad maar de geur vond ik zo vies... ook rook ik het in de woonkamer. Toen ging ik wel even denken.. Buiten ben ik me bewust van elke prullenbak, bah..