tja het onderwerp zegt het al bij de zwangerschap van kyana had ik veel last van bi ik lag met 20 wkn al uit de running nu heb ik gisterenavond op een stoelk gezeten en begon mijn stuitje weer te vervelen... en vanmorgen e.a. gedaan en nu heb ik weer pijn in stuitje en been, nog niet echt richting schaambeen maar kan ik daar nu al last van hebben? hoesnel kwam het bij een tweede zwangerschpa, bij jullie opzetten?
Hi, Ik had dat bij de 1e helemaal niet en nu ook al onwijs last van. echt heel gek, last van stuit, liezen, onderrug, bekken... kan ook niet lang in een houding zitten ofzo. en ben pas 4 weken en 5 dagen jenna
mm ik had het bij de eerste wel maar het is nooit helemaal over gegaan maar nu in deze mate... laat me hopen dat het niet nu al prijs is! pff
Hey Anniek, ik ehb het ook zoals je weet. Maar ik had het al voor mijn zwangerschap, denk sinds een jaar of 6. Ik heb bij Ruben ook al een verwijzing voor fysio gehad met 8 weken. Ik vond het zelf ook erg vroeg maar zoals mijn vk toen ook zei, het heeft te maken met de hormonen, die heb je in he tbegin ook al dus het kan gewoon. Als jij nu al klachten hebt zou ik er nu gewoon al naar gaan leven. Dus rust en activiteit afwisselen en niet teveel achter elkaar aan plannen. Zitten als je je sokken aan moet doen, die dingen. Is raar als je nog helemaal geen buik hebt, vond ik tenminste maar hoe sneller je er rekening mee houdt, des te beter gaat het is mijn ervaring. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe mee valt. Sterkte meis.
lilly tnx meis mm dus het kan dus wel ik zat me al te bedenken om dan de arts of vk nog maar ff te bellen om te vragen... naja ik moet maar ff zien hoe het loopt. mijn bi van de zwangerschap van kyana is niet helemaal over gegaan dus bepaalde dingen doe ik ook nog echt... pff baal wel
na de geboorte van Elena is mijn BI ook nooit echt weggegaan.(ondanks er toch alles aan gedaan te hebben en een hoop artsen,kinésisten af hebben gelopen) meteen toen ik wist dat ik zwanger was (4 weken dus) had ik ook al heel veel pijn. dus ook al heel vroeg! en het word gewoon erger met de dag.kan nu bij momenten bijna niet lopen of bewegen
Sterkte meiden. Ik heb toch wel gevoelens dat ik nog een 3e wil maar dat gaat echt niet met mijn bi. Ik wil dat niet meer meemaken Ik had het bij Gui na de bevalling maar dat werd toen niet zo genoemd. Dit is weggegaan maar bij de zwangerschap van Joya met 18 weken begon het. Ik loop er nu nog mee. Maar het gaat pas wat beter met behandeling van de chiropractor. Ik wou dat ik dat eerder wist. Fysio heeft nooit geholpen Dus misschien is dat wat voor jullie? Ik had ook last van mijn voeten bleek ook door mijn bekken te komen en voetreflextherapie geeft ook verlichting. En het blijft de afwisseling, zitten, lopen, liggen en staan sterkte meiden
tnx voor de antwoorden denk dat ik maar een potje ga huilen... heb net e.a. gedaan maar niet eens zwaar werk en toch veel pijn weer, nu zit ik weer ff en gaat het wel maar moet dadelijkw eer een avonddienst draaien... zucht heb de vorige keer heel veel ziek gehad met het werk... pfff valt me ff tegen
Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van, de tweede juist heel erg. Bij de derde dus bewust erg rustig aan gedaan en uiteindelijk mijn hele zwangerschap geen last gehad. Alleen op het laast met draaien in bed en na de bevalling heel even. Ik hoop voor je dat het met een beetje rust wat beter zal gaan.